خانهاخبار
تاریخ رونمایی از سری ویوو X فولد ۳ فاش شد

تاریخ رونمایی از سری ویوو X فولد ۳ فاش شد

تیزری فاش‌شده تایید می‌کند که گوشی‌های تاشو جدید ویوو در تاریخ ۷ فروردین ۱۴۰۳ معرفی می‌شوند.

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

در طی چند وقت اخیر، گزارش‌های متعددی پیرامون مشخصات فنی نسل جدید گوشی‌های تاشو ویوو موسوم به سری ویوو X فولد ۳ فاش شده است. حالا اما به تازگی پوستری از این محصولات موردانتظار در دسترس قرار گرفته که زمان رونمایی از سری ویوو X فولد ۳ را تایید می‌کند. 

پوستر سری ویوو X فولد ۳ توسط یک افشاگر در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که ویوو قصد دارد ویوو X فولد ۳ را در دو نسخه پرو و استاندارد روانه بازار کند. 

Vivo.jpg

در این پوستر به نام سری ویوو X فولد ۳ اشاره شده که به طور غیرمستقیم تایید می‌کند نسل جدید گوشی‌های تاشو ویوو در دو مدل استاندارد و پرو معرفی خواهد شد. همچنین این پوستر نشان می‌دهد که سری ویوو X فولد ۳ در تاریخ ۲۶ مارس (۷ فروردین ۱۴۰۳) رونمایی خواهد شد.

همانطور که در پوستر فاش‌شده مشخص است، سری ویوو X فولد ۳ از از ضخامت کمی بهره خواهد برد که برای یک دستگاه تاشو، مزیتی رقابتی به شمار می‌رود. پنل پشتی گوشی‌های تاشو ویوو میزبان ماژول دایره‌ای‌شکل خواهد بود که در آن سه دوربین قرار می‌گیرد. در این پوستر، سری ویوو X فولد ۳ را در رنگ سفید مشاهده می‌کنیم.

براساس شایعات پیشین، ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو به نمایشگر داخلی اولد ۸٫۰۳ اینچی و نمایشگر کاور ۶٫۵۳ اینچی مجهز خواهند شد. هر دوی این گوشی‌ها با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت همراه خواهند شد.

گزارش شده که سری ویوو X فولد ۳ از تراشه تصویربرداری Vivo V3 بهره خواهد برد و از شارژ ۱۲۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. مدل‌های استاندارد و پرو سری نیز به ترتیب دارای باتری ۵۵۰۰ و ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهند شد. 



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید