خانهاخبار
ذنفون ۱۱ اولترا معرفی شد؛ همان راگ فون ۸ با تغییرات کوچک!

ذنفون ۱۱ اولترا معرفی شد؛ همان راگ فون ۸ با تغییرات کوچک!

ایسوس به تازگی از نسل جدید سری ذنفون رونمایی کرد که به نمایشگری بزرگ، تراشه‌ای قدرتمند و باتری حجیم مجهز شده است. 

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

برند ایسوس امروز از پرچمدار جدید خود موسوم به ذنفون ۱۱ اولترا (Zenfone 11 Ultra) رونمایی کرد که تغییر مهم محصولات خانواده ذنفون را نشان می‌دهد. در واقع، پرچمدار جدید ایسوس برخلاف مدل‌های قبلی سری ذنفون دیگر محصولی کامپکت نیست و با نمایشگر بزرگ همراه شده است.

Zenfone 3.jpg

ذنفون ۱۱ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره می‌برد و به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز شده است. به علاوه، این گوشی از نمایشگر باکیفیت و باتری حجیم برخوردار شده است. 

در نگاهی کلی، به نظر می‌رسد ذنفون ۱۱ اولترا بخش بزرگی از مشخصات فنی گوشی گیمینگ ایسوس یعنی راگ فون ۸ را به ارث برده و تنها از تغییرات کوچکی بهره می‌برد. ظاهر دستگاه نیز دستخوش تغییراتی شده تا مورد توجه عموم کاربران قرار بگیرد. 

Zenfone 14.jpg

طبق اعلام رسمی ایسوس، ذنفون ۱۱ اولترا از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد LTPO برخوردار است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این پنل قادر است به روشنایی ۲۵۰۰ نیتی دست پیدا کند و همچنین توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود.

برای اولین بار از سال ۲۰۲۱ میلادی، یک مدل از سری ذنفون به دوربین سه‌گانه مجهز شده است. در این رابطه، سیستم دوربین ذنفون ۱۱ اولترا شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 سونی، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است.

Zenfone 2.jpg

یکی از ویژگی‌های برجسته ذنفون ۱۱ اولترا وجود قابلیت هوش مصنوعی در آن است. ایسوس اعلام کرده که هوش مصنوعی تصویربرداری بوکه در حالت تصویربرداری پرتره را بهبود می‌بخشد و به رهگیری چهره سوژه کمک شایانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی می‌توان به خلاصه‌نویسی، ترجمه تماس‌های صوتی، تولید والپیپر و حذف نویز اشاره کرد. 

ذنفون ۱۱ اولترا در بخش پایین خود میزبان جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، دریچه اسپیکر، درگاه سیم کارت، درگاه USB-C و میکروفون است. این گوشی همچنین از بلوتوث نسخه ۵٫۳ و وای‌فای ۷ پشتیبانی می‌کند. پرچمدار ایسوس فریم آلومینومی را به همراه دارد و از گواهی ضدآب و گردو‌غبار IP68 بهره می‌برد. 

Zenfone 1.jpg

انرژی موردنیاز پرچمدار ایسوس توسط باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۶۵ واتی باسیم و شارژ ۱۵ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ایسوس اعلام کرده که این گوشی تا دو بروزرسانی اصلی سیستم عامل و تا چهار سال بروزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

Zenfone 5.jpg

ذنفون ۱۱ اولترا در چهار رنگ آبی، مشکی، نارنجی روشن و خاکستری روانه بازار خواهد شد. برای کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، این گوشی با قیمت ۸۹۹ یورو / ۸۹۹ دلار به فروش می‌رسد. کانفیگ رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی آن نیز با برچسب قیمتی ۹۹۹ یورویی / ۹۹۹ دلاری عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)