خانهاخبار
استقبال بی‌نظیر از ناتینگ فون 2a؛ فروش ۱۰۰ هزار واحدی در روز اول عرضه!

استقبال بی‌نظیر از ناتینگ فون 2a؛ فروش ۱۰۰ هزار واحدی در روز اول عرضه!

مدیر عامل ناتینگ به تازگی اعلام کرده که میان‌رده جدید این برند تنها در روز اول عرضه به فروش ۱۰۰ هزار واحدی دست پیدا کرده است.

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

هفته گذشته، برند ناتینگ از میان‌رده جدید خود موسوم به ناتینگ فون 2a رونمایی کرد که به تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو، سیستم نورپردازی Glyph و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است. این گوشی در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) رسما برای خرید در دسترس کاربران قرار گرفت.

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد موفقیت‌ ناتینگ فون 2a فراتر از انتظار ناتینگ بوده چرا که مدیر عامل این برند به تازگی تایید کرده که تنها در روز اول عرضه حدود ۱۰۰ هزار واحد از ناتینگ فون 2a به فروش رفته است. حدود ۶۰ هزار واحد از این آمار تنها در عرض ۶۰ دقیقه اول عرضه شده است. 

nothing phone 2a.jpg

علی رغم آن که ناتینگ فون 2a به عنوان نسخه ارزان‌تر ناتینگ فون ۲ عرضه شده است، این گوشی با قابلیت‌های برجسته‌ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

میان‌رده ناتینگ از نمایشگر اولد ۱۰ بیتی بهره می‌برد و با دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی همراه شده است. قلب تپنده گوشی نیز تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو است که برپایه فرآیند ۴ نانومتری توسعه داده شده است. گفته می‌شود این تراشه در حدود ۱۰ درصد کم‌مصرف‌تر شده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که ناتینگ فون 2a برای بازار اروپا با قیمت ۳۲۹ یورو و برای بازار هند با قیمت ۲۳٬۹۹۹ روپیه معرفی شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)