خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه ویوو Y03 به طور رسمی معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه ویوو Y03 به طور رسمی معرفی شد

شرکت ویوو به تازگی از گوشی مقرون به صرفه جدید خود رونمایی کرده است.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

شرکت ویوو در امروز از گوشی اقتصادی جدید خود با نام ویوو Y03 رونمایی کرد. این گوشی که قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار دارد؛ گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال محصولی مقرون به صرفه هستند.

vivo 1.jpg

ویوو Y03 از چیپست مدیاتک هیلیو G85 استفاده می‌کند و در نسخه‌هایی با ۴ گیگابایت حافظه رم از نوع LODDR4x و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 قابل تهیه خواهد بود. کاربران این گوشی همچنین قابلیت افزایش حافظه رم به صورت مجازی را نیز خواهند داشت.

این گوشی دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۷۲۰×۱۶۱۲ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. در بخش دوربین، شاهد استفاده از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی هستیم که توسط یک دوربین کمکی با رزولوشن QVGA همراهی می‌شود. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ویوو Y03 نیز درون ناچ قطره‌ای-شکل بالای نمایشگر قرار گرفته است.

vivo 3.jpg

این محصول به همراه سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch OS 14 روانه بازار خواهد شد و یکی از نقاط قوت اصلی آن، مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار است که معمولا در گوشی‌های اقتصادی دیده نمی‌شود. ویوو Y03 از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی استفاده می‌کند.

این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز روانه بازار می‌شود. نسخه پایه ویوو Y03 با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، قیمتی معادل با ۸۳ دلار دارد و در سوی دیگر، نسخه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی نیز با پرداخت ۹۶ دلار قابل تهیه است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید