خانهاخبار
پرچمدار تاشو ویوو با اسنپدراگون ۸ نسل سه در آنتوتو لیست شد

پرچمدار تاشو ویوو با اسنپدراگون ۸ نسل سه در آنتوتو لیست شد

گوشی تاشو جدید ویوو موسوم به ویوو X فولد ۳ احتمالا در تاریخ ۸ فروردین معرفی خواهد شد.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

به تازگی یک گوشی ویوو با شناسه مدل V2337A در پایگاه اطلاعاتی بنچمارک گیک‌بنچ لیست شده است. طبق گزارش‌ها، این گوشی همان ویوو X فولد ۳ پرو است که پرچمدار تاشو ویوو محسوب می‌شود. بنچمارک آنتوتو وجود تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه در گوشی موردانتظار ویوو را تایید کرده است.

براساس اطلاعات قرار گرفته در بنچمارک آنتوتو، ویوو X فولد ۳ پرو در تست‌های فنی آنتوتو به امتیاز کلی ۲٬۱۷۶٬۸۲۸ دست پیدا کرده است. در آزمون پردازنده مرکزی و گرافیکی، گوشی ویوو به ترتیب امتیازهای ۴۷۱٬۸۷۸ و ۸۹۳٬۸۱۶ را کسب کرده است. در بخش حافظه، ویوو X فولد ۳ پرو امتیاز ۴۶۴٬۴۹۰ را به خود اختصاص داده است. آزمون تجربه کاربری این گوشی نیز برابر با ۳۴۶٬۶۴۴ بوده است. 

vivo.jpg

بنچمارک آنتوتو تایید کرده که علاوه بر تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، ویوو X فولد ۳ پرو با حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 4.0 همراه خواهد شد. به علاوه، گوشی ویوو با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی در این بنچمارک ثبت شده که کانفیگ بالارده آن محسوب می‌شود.

اخیرا گزارشی ادعا کرد که ویوو X فولد ۳ پرو در هفته آخر ماه مارس معرفی خواهد شد. حالا نیز افشاگری شناخته‌شده ضمن تایید این ادعا اعلام کرده که گوشی تاشو ویوو در تاریخ ۲۷ مارس (۸ فروردین) رونمایی می‌شود.

vivo 1.jpg

در ادامه گزارش خود، این افشاگر ادعا کرده که ویوو X فولد ۳ پرو به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50H با گشودگی دیافراگم f/1.68 (دوربین اصلی) و لنز پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OV64B با زوم ۳ برابری و فاصله کانونی ۷۰ میلی‌متری مجهز خواهد شد. 

برای تصویربرداری باکیفیت‌تر، ویوو X‌ فولد ۳ پرو با تراشه اختصاصی عکاسی ویوو V3 همراه خواهد شد. همچنین شایعه شده که این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید