خانهاخبار
اوپو فایند X7 اولترا عملکرد درخشانی در آزمایش‌های DxOMark داشته است

اوپو فایند X7 اولترا عملکرد درخشانی در آزمایش‌های DxOMark داشته است

شرکت DxOMark‌ به تازگی سیستم دوربین پرچمدار پرمیوم اوپو را زیر ذره‌بین برده تا عملکرد آن را آزمایش کند. 

۲۳ اسفند ۱۴۰۲

در اوایل سال جاری میلادی، اوپو پرچمدار پرمیوم خود موسوم به اوپو فایند X7 اولترا را برای بازار چین عرضه کرد. در حالی که این گوشی هنوز برای بازارهای جهانی معرفی نشده است، شرکت فرانسوی DxOMark به تازگی چندین آزمایش از سیستم دوربین پرچمدار اوپو انجام داده است.

در تست‌های DxOMark، اوپو فایند X7 اولترا موفق شده عملکرد درخشانی از خود نشان دهد و به رتبه اول لیست بهترین گوشی‌های بازار از نظر عملکرد دوربین دست پیدا کند.

Find X7.jpg

طبق گزارش این شرکت، پرچمدار پرمیوم اوپو امتیاز کلی ۱۵۷ را به خود اختصاص داده که امتیاز مشابه پرچمدار هواوی یعنی میت ۶۰ پرو پلاس است. در این رابطه، اوپو فایند X7 اولترا مشترکا با گوشی هواوی در ربته اول لیست قرار گرفته‌اند. 

اوپو فایند X7 اولترا در زمینه‌های تصویربرداری بوکه (امتیاز ۸۵)، بزرگنمایی تله‌فوتو (امتیاز ۱۱۸) و نویز در حالت ویدئو (امتیاز ۱۱۹) دیگر رقبای قدرتمند خود مانند آیفون ۱۵ پرو مکس، گوگل پیکسل ۸ پرو و هواوی میت ۶۰ پرو پلاس را شکست داده است. 

Find X7 1.jpg

طبق بررسی‌های انجام‌شده، اوپو فایند X7 اولترا در تصویر پرتره عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته است. این گوشی همچنین رنگ‌ها را به دقیق‌ترین شکل ممکن ثبت می‌کند و جزئیات تصاویر را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دوربین این گوشی حتی در حالت شرایط نوری ضعیف نیز بسیار موفق ظاهر شده و نویز بسیار کمی را از خود نشان داده است.

به لطف سنسور ۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی، اوپو فایند X7 اولترا تصاویر را با نویز بسیار کمی ثبت می‌کند. دو سنسور پریسکوپی این گوشی نیز بازه زوم ۳ الی ۶ برابری جزئیات را با دقت بالایی ثبت کرده است. در تصاویر بوکه (حالت پرتره) تشخیص سوژه از پس زمینه به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود. در حالت فیلمبرداری نیز اوپو فایند X7‌ اولترا قادر است ویدئوها را دامنه پویایی عریض و اکسپوژر دقیق ضبط کند. 

برای تماشای تصاویر ثبت‌شده توسط اوپو فایند X7 اولترا و همچنین خواندن بررسی آن لطفا به این لینک مراجعه فرمایید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید