خانهاخبار
شیائومی پوکو F6 فاصله چندانی با عرضه ندارد

شیائومی پوکو F6 فاصله چندانی با عرضه ندارد

به تازگی شاهد انتشار گزارشی هستیم که خبر از عرضه گوشی شیائومی پوکو F6 در آینده نزدیک را می‌دهد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

در روز‌های اخیر، شایعات فراوانی درباره سری گوشی‌های مورد انتظار شیائومی پوکو F6 منتشر شده‌اند و به تازگی نیز شاهد انتشار گزارش جدیدی توسط خبرگزاری GSMChina هستیم که به برخی از مشخصات کلیدی گوشی پوکو F6 اشاره می‌کند.

poco 1.jpg

نسل پیشین یا همان پوکو F5، از چیپست اسنپدراگون ۷ پلاس نسل دوم استفاده می‌کرد که از نظر سخت افزاری، شباهت‌ فراوانی به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل اول دارد. به گزارش این خبرگزاری، شیائومی پوکو F6 احتمالا از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8s نسل سوم استفاده کرده که با شماره مدل SM8635 شناخته می‌شود. کوالکام در روز ۱۸ مارس (۲۸ فروردین) از این چیپست رونمایی می‌کند و سری پوکو F6 نیز احتمالا طی ماه آوریل روانه بازار خواهند شد.

poco 2.jpg

نسخه جهانی این گوشی با شماره مدل 24069PC21G در دیتابیس IMEI دیده شده است و در سوی دیگر، نسخه مخصوص بازار هند نیز شماره مدل 24069PC21I را خواهد داشت. به ادعای بسیاری از افشاگران، این گوشی نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت ۱۳ توربو است که با توجه به سابقه سری پوکو، چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

poco 3.jpg

شرکت شیائومی هنوز به صورت رسمی از گوشی ردمی نوت ۱۳ توربو رونمایی نکرده است؛ اما احتمالا پس از معرفی چیپست‌های جدید کوالکام، شاهد رونمایی از این گوشی و سپس عرضه پوکو F6 در ماه آوریل خواهیم بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید