خانهاخبار
برخی از مشخصات کلیدی شیائومی پوکو X6 نیو فاش شدند

برخی از مشخصات کلیدی شیائومی پوکو X6 نیو فاش شدند

به تازگی شاهد افشای برخی از مشخصات کلیدی گوشی جدید برند پوکو هستیم.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

گوشی شیائومی پوکو X6 نیو در روز ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) روانه بازار خواهد شد. اکنون نیز صفحه مربوط به این گوشی در فروشگاه آنلاین فلیپ‌کارت گرفته است و شاهد افشای برخی از مشخصات کلیدی آن هستیم.

poco 1.jpg

این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ استفاده می‌کند و دارای نمایشگری از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، حداکثر میزان روشنایی ۱٫۰۰۰ نیتی و لایه حفاظتی گوریلا گلس ۵ است. نسبت نمایشگر به بدنه در این محصول، به ۹۳.۳ درصد می‌رسد و پوکو سعی داشته تا محصولی با حاشیه‌هایی بسیار اندک را در دسترس کاربران قرار دهد.

اینطور که به نظر می‌رسد؛ شایعات مبنی بر عرضه این گوشی به عنوان نسخه‌ای ری‌برند شده از ردمی نوت 13R پرو حقیقت داشته‌اند. تمامی مشخصات فاش شده پوکو X6 نیو، مشابه این گوشی ردمی هستند و احتمالا در این محصول شاهد استفاده از نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهیم بود.

poco 2.jpg

شیائومی پوکو X6 نیو از سیستم دوربین دوگانه‌‌ای استفاده می‌کند که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با قابلیت کراپ‌زوم ۳ برابر و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در سوی دیگر، دوربین سلفی گوشی نیز رزولوشنی معادل با ۱۶ مگاپیکسلی را دارد. این محصول به همراه یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ‌ سریع ۳۳ واتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید