خانهاخبار
نخستین جزئیات مربوط به گوشی‌های سونی فاش شد

نخستین جزئیات مربوط به گوشی‌های سونی فاش شد

سونی ظاهرا قصد عرضه سه گوشی هوشمند را دارد که حالا جزئیات مربوط به حافظه رم آن‌ها فاش شده است. 

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

علی‌رغم آن که سونی دیگر سهم زیادی از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار ندارد، این برند همچنان به توسعه گوشی‌های جدید سری اکسپریا ادامه می‌دهد. محصولات اخیر سری اکسپریا با تمرکز ویژه بر قابلیت‌های تصویربرداری عرضه شده‌اند که البته از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. 

Sony.jfif

حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی خبر خوبی برای طرفداران برند سونی است. طبق این گزارش، سونی در حال توسعه سه گوشی هوشمند به نام اکسپریا ۱ مارک ۶ (Xperia 1 VI)، اکسپریا ۵ مارک ۶ (Xperia V IV) و اکسپریا ۱۰ مارک ۶ (Xperia 10 VI) است. 

جدا از نام آن‌ها، اطلاعات مربوط به حافظه رم گوشی‌های جدید سونی نیز در این گزارش ذکر شده است. در این رابطه، شایعه شده که اکسپریا ۱ مارک ۶ در دو نسخه حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، اکسپریا ۵ مارک ۶ تنها در یک نسخه حافظه رم ۸ گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت. اکسپریا ۱۰ مارک ۶ با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی به فروش خواهد رسید. 

Sony 1.jpg

متاسفانه دیگر جزئيات فنی مربوط به گوشی‌های جدید سری اکسپریا نامشخص است و سونی نیز هیچ اشاره‌ای به گوشی‌های موردانتظار خود نکرده است. با این وجود، انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری پیرامون این گوشی‌ها در دسترس قرار بگیرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید