خانهاخبار
آماده‌سازی همه‌جانبه سامسونگ؛ تولید ۴۰۰ هزار مدل از گلکسی رینگ

آماده‌سازی همه‌جانبه سامسونگ؛ تولید ۴۰۰ هزار مدل از گلکسی رینگ

خبرگزاری TheElec در گزارشی اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد در ابتدا حدود ۴۰۰ هزار واحد از گلکسی رینگ را توسعه دهد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ در طی اولین رویداد گلکسی آنپکد سال جاری از پوشیدنی موردانتظار خود موسوم به گلکسی رینگ رونمایی کرد و سپس این حلقه هوشمند را در رویداد MWC 2024 (کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴) به نمایش گذاشت.

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، گلکسی رینگ در تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده‌سازی برای تولید انبوه حلقه هوشمند خود در ابعاد گسترده است.

galaxy ring 1.jpg

خبرگزاری TheElec در گزارشی ادعا کرده که تولید انبوه گلکسی رینگ در ماه مه سال جاری آغاز خواهد شد. به علاوه، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که در ابتدا حدود ۴۰۰ هزار واحد از حلقه هوشمند خود را تولید کند. البته غول فناوری کره کاملا آماده است که میزان تولید این پوشیدنی را با توجه به بازخورد کاربران و بازار تطبیق دهد. 

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود اعلام کرده که به دلیل فرم فکتور کوچک و عدم وجود هیچ کمبودی در تامین قطعات گلکسی رینگ، سامسونگ قادر خواهد بود که در صورت افزایش میزان تقاضا حجم تولید پوشیدنی خود را به سرعت افزایش دهد. 

گلکسی رینگ احتمالا در هنگام عرضه برخی از قابلیت‌های سلامتی سری گلکسی واچ را به همراه نخواهد داشت چرا که سامسونگ به زمان بیشتری برای دریافت تاییدیه‌ قابلیت‌های سلامتی مانند فشار خون، تست نوار قلب (ECG) و اعلان ضربان نامنظم قلب نیاز خواهد داشت. تمامی ویژگی‌های اشاره‌شده در سری گلکسی واچ وجود دارند.

galaxy ring 2.jpg

گلکسی رینگ در حال حاضر نیز توجه کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده و انتظار می‌رود فروش بالایی در بازار داشته باشد. در صورت موفقیت این پوشیدنی، احتمال دارد که دیگر برندها نیز وارد بازار حلقه‌های هوشمند شوند. 

متاسفانه جزئيات فنی اصلی گلکسی رینگ مشخص نشده ولی سامسونگ تایید کرده که این پوشیدنی در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد و تا ۹ روز نیز کاربران را همراهی خواهد کرد. همچنین گلکسی رینگ با تمامی گوشی‌های اندرویدی سازگار خواهد بود ولی این پوشیدنی از آیفون پشتیبانی نخواهد کرد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی رینگ احتمالا در ماه ژوئیه سال جاری میلادی و در طی دومین رویداد گلکسی آنپکد امسال معرفی خواهد شد. فروش رسمی این دستگاه نیز احتمالا از ماه اوت آغاز می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید