خانهاخبار
فروش بهتر سری گلکسی اس ۲۴؛ مدل اولترا همچنان محبوب‌ترین نسخه است

فروش بهتر سری گلکسی اس ۲۴؛ مدل اولترا همچنان محبوب‌ترین نسخه است

موسسه کانترپوینت در گزارشی ادعا کرده که فروش سری گلکسی اس ۲۴ در بازه زمانی ۲۸ ژانویه تا ۱۷ فوریه (۸ تا ۲۸ بهمن) به نسبت سری گلکسی اس ۲۳ در بازه زمانی مشابه ۸ درصد بیشتر بوده است.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

سری گلکسی اس ۲۳ فروش بهتری را در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی سری گلکسی اس ۲۲ تجربه کرد و حالا به نظر می‌رسد موفقیت سامسونگ با سری گلکسی اس ۲۴ تکرار شده چرا که موسسه تحقیقاتی کانترپوینت (Counterpoint) ادعا کرده که نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ در مقایسه با سری گلکسی اس ۲۳ فروش بالاتری داشته است.

نخستین نشانه‌ها از عرضه موفق سری گلکسی اس ۲۴ در زمان پیش‌خرید این گوشی‌ها پدیدار شد و پس از آغاز فروش رسمی سری پرچمدار سامسونگ، آمار و ارقام خبر از استقبال خوب کاربران از سری گلکسی اس ۲۴ دادند.

S24 1.jpg

با مشاهده موفقیت چشمگیر سری پرچمدار خود، سامسونگ هدف فروش سری گلکسی اس ۲۴ برای سه‌ماهه اول سال میلادی را یک میلیون واحد افزایش داد و به ۱۳ میلیون واحد رساند. 

حالا نیز موسسه کانترپوینت ادعا کرده که فروش سری گلکسی اس ۲۴ در بازه زمانی ۲۸ ژانویه تا ۱۷ فوریه (۸ تا ۲۸ بهمن) حدود ۸ درصد بهتر از آمار فروش سری گلکسی اس ۲۳ در بازه زمانی مشابه بوده است. شاید در نگاه اول این میزان رشد چندان چشمگیر نباشد ولی در برخی از بازارها فروش سری گلکسی اس ۲۴ پیشرفت چشمگیری داشته است.

برای مثال، فروش سری گلکسی اس ۲۴ در بازارهای اروپای غربی به خصوص انگلستان، آلمان و فرانسه رشد ۲۸ درصدی را تجربه کرده است. در بازار کره جنوبی، نسل جدید سری پرچمدار سامسونگ ۲۳ درصد بیشتر به فروش رفته و در بازار ایالات متحده نیز گوشی‌های این برند رشد فروش ۱۴ درصدی را ثبت کرده‌اند. 

S24 2.jpg

به نسبت سال گذشته، سهم فروش مدل اولترا کاهش داشته و حالا گلکسی اس ۲۴ اولترا حدود ۵۲ درصد از فروش کلی سری گلکسی اس ۲۴ را به خود اختصاص داده است. برای مقایسه، گلکسی اس ۲۳ اولترا ۶۰ درصد از فروش سری گلکسی اس ۲۳ را کسب کرده بود. 

نسخه استاندارد سری یعنی گلکسی اس ۲۴ حدود ۲۷ درصد از فروش کلی را ثبت کرده و گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز ۲۱ درصد از سهم عرضه کلی سری گلکسی اس ۲۴ را به نام خود کرده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید