خانهاخبار
میان‌رده جدید وان پلاس در طی ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

میان‌رده جدید وان پلاس در طی ماه جاری میلادی معرفی می‌شود

وان پلاس به تازگی تایید کرده که میان‌رده موردانتظار این برند که وان پلاس Ace 3V نام دارد در طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد.

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

در طی چند هفته گذشته، گزارش‌های مختلفی پیرامون میان‌رده جدید وان پلاس موسوم به وان پلاس Ace 3V منتشر شده است. در این رابطه، شایعات اذعان داشته‌اند که این دستگاه به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل ۳ عرضه خواهد شد.

با توجه به این که کوالکام قصد دارد در تاریخ ۱۸ مارس (۲۸ اسفند) از تراشه‌های جدید رونمایی کند که اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ نیز احتمالا جزو آن‌ها خواهد بود، چندان دور از انتظار نیست که وان پلاس Ave 3V نیز در زمان مشابهی معرفی شود. 

oneplus nord 3.jpg

وان پلاس نورد ۳

حالا برند وان پلاس با انتشار گزارشی در شبکه اجتماعی چینی Weibo تایید کرده که وان پلاس Ace 3V در طی ماه جاری میلادی (مارس) معرفی خواهد شد. در حالی که این برند زمان دقیق رونمایی از میان‌رده موردانتظار خود را اعلام نکرده است، انتظار داریم که وان پلاس Ace 3V در طی چند روز آینده معرفی شود. 

شایان ذکر است که وان پلاس Ace 3V در ابتدا تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد ولی به احتمال زیاد این گوشی با نام دیگری روانه بازارهای جهانی می‌شود. در این رابطه، گزارش شده که وان پلاس Ace 3V با نام وان پلاس نورد ۴ در اختیار دیگر بازارها قرار می‌گیرد.

گزارش‌های پیشین ادعا کرده‌اند که تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ موجود در وان پلاس Ace 3V با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی همراه خواهد شد. 

میان‌رده وان پلاس همچنین به نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات فنی این گوشی موردانتظار می‌توان به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی باسیم و اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14 اشاره کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید