خانهاخبار
جزئیات بسته الحاقی Spider-Man 2 در جدیدترین آپدیت این عنوان فاش شدند

جزئیات بسته الحاقی Spider-Man 2 در جدیدترین آپدیت این عنوان فاش شدند

بازی انحصاری Marvel’s Spider-Man 2 به تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده است که به صورت سهوی، جزئیات نخستین بسته الحاقی این عنوان را مشخص می‌کند.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

آپدیت جدید بازی انحصاری Marvel’s Spider-Man 2 که حالت مورد انتظار نیو گیم پلاس را به همراه دارد؛ به تازگی و با یک غافلگیری عجیب در دسترس کاربران قرار گرفته است. استودیوی اینسامنیک گیمز به طور سهوی، از حذف منوی دیباگ مخصوص توسعه دهندگان در این آپدیت غافل شده و شاهد افشای اطلاعات غیرمنتظره‌ای درباره نخستین بسته الحاقی این عنوان بودیم.

ps 1.jpg

این منو اجازه دسترسی به سناریو‌های مبارزه در دست ساخت، آیتم‌ها، دشمنان و تغییر تنظیمات مربوط به لول شخصیت‌ها را می‌دهد و استودیوی اینسامنیک به کاربران هشدار داده که در صورت استفاده از آن، امکان آسیب‌رسانی به فایل سیو و وضعیت تروفی‌های کاربر وجود دارد.

یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ردیت، در منوی دیباگ Marvel’s Spider-Man 2 متوجه لیست ماموریت‌های بسته الحاقی این عنوان با نام «Beetle Villain Arc» شده است. همانند انتظارات، هیچ‌یک از گزینه‌های مربوط به ماموریت‌ها کار نمی‌کنند؛ اما با مشاهده نام آنها، می‌توان هویت شخصیت منفی این بسته الحاقی جدید را حدس زد.

ps 2.jpg

«بیتل» نام یکی از شخصیت‌ها در کمیک‌های مارول بوده که در ادوار مختلفی از این کمیک‌ها حضور داشته است. به نظر رسیده که در بسته الحاقی Spider-Man 2، شخصیتی به نام «جنس لینکلن» در نقش «بیتل» ظاهر می‌شود که در واقع فرزند «تومب‌استون»، یکی از شخصیت‌های حاضر در نسخه اول این سری بازی است.

در سال گذشته، استودیوی اینسامنیک یکی از بزرگ‌ترین سرقت‌های اطلاعات در تاریخ صنعت گیمینگ را تجربه کرد و شاهد افشای برنامه‌های این استودیو برای ۱۰ سال آینده بودیم. با استناد به این اطلاعات فاش شده، بازی Spider-Man 2 دو بسته الحاقی را دریافت خواهد کرد که اسپایدرمن در آنها با «بیتل» و البته «کارنیج» مبارزه می‌کند. این استودیو و شرکت سونی تا به حال اشاره مستقیمی به بسته‌های الحاقی این عنوان نداشته‌اند و تنها شاهد انتشار بیانیه‌ای از سوی اینسامنیک درباره رفع مشکل دسترسی به منوی دیباگ در آپدیت بعدی هستیم.

ps 4.jpg

بازی Spider-Man 2 در ماه اکتبر ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر شد و با فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای، به یکی از عناوین انحصاری موفق سونی تبدیل شده است. با این وجود، اوضاع برای کارکنان استودیوی اینسامنیک گیمز چندان جالب نیست و این استودیو چندی پیش مجبور به تعدیل بخش گسترده‌ای از نیروهای خود شد. بسیاری از استودیو‌های زیر مجموعه بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی نیز رویکرد مشابهی را پیش گرفته‌ و برخی نیز به طور کلی تعطیل شده‌اند.

ps 3.jpg

اینسامنیک گیمز اکنون در حال کار روی بازی Marvel’s The Wolverine است و با استناد به شایعات و مطالب فاش شده، احتمالا شاهد عرضه عنوان اسپین-آفی در سری اسپایدرمن با شخصیت اصلی «ونوم» نیز خواهیم بود. با توجه به عرضه عنوان اسپین-آف Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در گذشته و استقبال کاربران از بخش‌های گیمپلی ونوم در نسخه دوم این سری، این امر چندان نیز دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید