خانهاخبار
طراحی و مشخصات فنی ایرفون‌های بی‌سیم سونی لینک‌بادز ۲ فاش شدند

طراحی و مشخصات فنی ایرفون‌های بی‌سیم سونی لینک‌بادز ۲ فاش شدند

شرکت سونی قصد عرضه ایرفون‌های بی‌سیم جدیدی را به بازار داشته و در امروز شاهد افشای جزئیاتی درباره این محصول بودیم.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

با استناد به گزارشات، شرکت سونی در حال کار روی نسل جدید ایرفون‌های بی‌سیم خود با نام لینک‌بادز ۲ است و در روز گذشته نیز شاهد افشای یک تصویر و برخی از مشخصات سخت افزاری این محصول توسط خبرگزاری The Walkman Blog بودیم.

sony 1.jpg

به ادعای این خبرگزاری، لینک‌بادز ۲ با پشتیبانی از قابلیت نویز کنسلینگ یا حذف صدای محیط روانه بازار می‌شود که با توجه به طراحی باز این ایرفون‌ها، چندان قابل پیشبینی نبود. یکی از مزیت‌های طراحی خاص سری لینک‌بادز، پخش صدای محیط به شکل طبیعی است. در صورت حقیقت داشتن این شایعه، سونی حتما راه هوشمندانه‌ای را برای افزودن نویز کنسلینگ به این محصول یافته است.

sony 3.jpg

این ایرفون‌ها چندی پیش تاییدیه سازمان RRA از کشور کره جنوبی را نیز دریافت کردند و تصویر آنها در دیتابیس این سازمان قرار گرفت. این محصول همچنان از نظر ظاهری به طراحی نسل پیشین نزدیک است و شاهد تغییراتی اساسی در آن نیستیم. به گفته این خبرگزاری، لینک‌بادز ۲ از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است و از نظر عملکرد، در رده‌ مشابه ایرفون‌های سونی WF-1000XM5 قرار می‌گیرد. این ایرفون همچنین از چیپست مدیاتک MT2833 به کار رفته در WF-1000XM5 استفاده خواهد کرد.

با وجودی که این ایرفون تنها در رنگ مشکی در گزارش‌های رگولاتوری دیده شده است؛ برخی از افشاگران به احتمال عرضه نسخه‌ای خاکستری نیز اشاره می‌کنند. در حال حاضر، جزئیات خاصی درباره عمر باتری لینک‌بادز ۲ منتشر نشده‌‌اند؛ اما نسل پیشین حدودا به مدت ۵ ساعت عمر باتری را ارائه می‌داد.

sony 2.jpg

تاریخ عرضه این نسل از ایرفون‌های بی‌سیم سونی همچنان مشخص نیست؛ اما با توجه به اخذ گواهی‌های متفاوت توسط این محصول، به نظر رسیده که زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است. سونی لینک‌بادز و لینک‌بادز اس طی سال ۲۰۲۲ روانه بازار شدند و اکنون زمان مناسبی برای معرفی جانشین آنها محسوب می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید