خانهاخبار
پشتیبانی کامل از گوگل میت به اپلیکیشن‌ تماس‌های اندروید اضافه می‌شود

پشتیبانی کامل از گوگل میت به اپلیکیشن‌ تماس‌های اندروید اضافه می‌شود

یکی از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن تماس‌های اندروید به کاربران اجازه تبدیل تماس‌های صوتی به ویدیویی را می‌دهد.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

پلتفرم تماس‌های ویدیویی گوگل میت احتمالا به زودی نقش مهم‌تری در سیستم عامل اندروید پیدا خواهد کرد. گوگل میت که پیش‌تر دوئو نام داشت؛ به گزینه‌ای محبوب برای برقراری تماس‌های ویدیویی بین کاربران تبدیل شده و روی تمامی پلتفرم‌ها نیز قابل استفاده است. شرکت گوگل به تازگی در حال تست قابلیت‌های گوگل میت در اپلیکیشن‌ تماس‌های خود بوده و گزینه‌ جدیدی برای تبدیل تماس‌های صوتی به ویدیویی در دسترس عده‌ای از کاربران قرار گرفته است.

meet 1.jpg

این رویکرد گوگل، همانند پشتیبانی اپلیکیشن تماس‌های آیفون از فیس‌تایم است که به کاربران iOS اجازه تبدیل تماس‌های عادی به تماس ویدیویی فیس‌تایم را می‌دهد. عرضه این قابلیت برای کاربران سیستم عامل اندروید، گام مثبتی در راستای گسترش این سرویس تماس‌های تصویری به حساب می‌آید.

این قابلیت فعلا در انحصار گوشی‌های پیکسل‌ است و عده‌ای از کاربران این گوشی‌ها، متوجه دکمه جدید Video Call در صفحه تماس‌های خود شده‌اند. در صورتی که مخاطب اپلیکیشن گوگل میت را روی گوشی خود نصب نداشته باشد؛ کاربر امکان ارسال لینک مستقیم برای برقراری تماس را نیز خواهد داشت. در حال حاضر، تنها برخی از کاربران نسخه بتای اپلیکیشن تماس‌های گوگل به این ویژگی دسترسی دارند.

meet 2.jpg

بسیاری از کاربران سیستم عامل اندروید برای برقراری تماس‌های ویدیویی از اپلیکیشن‌هایی چون واتس‌اپ استفاده می‌کنند؛ اما هنوز مشخص نیست که در صورت پشتیبانی گسترده این سیستم عامل از یک پلتفرم خاص برای تماس‌های ویدیویی، آیا این سرویس‌ها همچنان محبوبیت خود را در بین کاربران اندرویدی حفظ می‌کنند یا خیر؟



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید