خانهاخبار
زمان رونمایی از پوکو X6 نئو تایید شد

زمان رونمایی از پوکو X6 نئو تایید شد

شیائومی به تازگی تایید کرد که میان‌رده جدید برند این هفته آینده برای بازار هند معرفی می‌شود.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

برند شیائومی امروز زمان رونمایی از میان‌رده جدید خود موسوم به پوکو X6‌ نئو را تایید کرد. در این راستا، گوشی جدید پوکو هفته آینده برای بازار هند معرفی خواهد شد. پوکو X6 نئو سومین مدل سری پوکو X6 بعد از گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو به شمار می‌رود.

X6 neo.jpg

طبق تایید رسمی شیائومی، پوکو X6‌ نئو در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) معرفی خواهد شد. به علاوه، فروشگاه آنلاین فلیپکارت (Flipkart) میکروسایتی از گوشی جدید شیائومی را در وبسایت خود قرار داده که شامل بخشی از ویژگی‌ها و مشخصات فنی این دستگاه است.

طبق تصاویر موجود در وبسایت فلیپکارت، پوکو X6 نئو از نمایشگر با لبه‌های تخت و ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بهره می‌برد. در این راستا، ماژول دستگاه در خود دو سنسور را جای داده که شامل یک لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی می‌شود. 

X6 neo 1.jfif

پنل جلویی میان‌رده شیائومی میزبان نمایشگر حفره‌دار است که از حاشیه‌های اندکی برخوردار شده است. میکروسایت پوکو X6 نئو تایید کرده که نسبت نمایشگر به بدنه گوشی برابر با ۹۳٫۳ درصد است. از سوی دیگر، ضخامت گوشی نیز برابر با ۷٫۶۹ میلی‌متر گزارش شده است. 

در خبری مشابه، پوکو X6 نئو با شناسه مدل 2312FRAFDI در گیک‌بنچ ثبت شده است. قلب تپنده این گوشی با اسم رمز gold و شش هسته ۲ گیگاهرتزی و دو هسته ۲٫۴ گیگاهرتزی در گیک‌بنچ لیست شده است. با توجه به این جزئیات فنی، به نظر می‌رسد پوکو X6‌ نئو به تراشه دیمنسیتی ۶۰۸۰ مجهز خواهد بود. 

X6 neo 3.jpg

میان‌رده پوکو با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی در گیک‌بنچ قرار گرفته ولی انتظار می‌رود کانفیگ‌های بیشتری از این گوشی روانه بازار شود. در تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای، پوکو X6‌ نئو به ترتیب امتیازهای ۲۱۲۳ و ۷۷۸ را به خود اختصاص داده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید