خانهاخبار
اپل امسال ۸/۵ میلیون آیپد پرو اولد تولید خواهد کرد

اپل امسال ۸/۵ میلیون آیپد پرو اولد تولید خواهد کرد

همانطور که گزارش‌ها نشان می‌دهند، اپل قصد دارد پس از یک وقفه طولانی مدت بی‌سابقه، آیپدپروهای خود را با نمایشگر اولد به‌روز کند؛ موضوعی که قیمت این دستگاه‌ها را بالاتر خواهد برد.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲

اپل ۸/۵ میلیون پنل اولیه نمایشگر اولد را از تامین کنندگان کره جنوبی برای مدل‌های آیپد پرو بازطراحی شده آینده خود سفارش داده که انتظار می‌رود در این ماه وارد بازار شوند. این به‌روزرسانی بزرگترین به‌روزرسانی طراحی سری پرو آیپد از سال ۲۰۱۸ است.

iPad-Pro-OLED-Feature-2.jpg

 

این شرکت برای مدل‌های ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی آیپد پرو به تامین ‌کنندگان مختلف صفحه ‌نمایش اولد تکیه می‌کند، که سامسونگ دیسپلی به طور انحصاری پنل‌های ۱۱ اینچی و ال جی دیسپلی پنل‌های ۱۳ اینچی را تولید می‌کند. بر اساس سفارشات فعلی، سامسونگ در سال ۲۰۲۴ به میزان ۴ میلیون دستگاه تولید خواهد کرد، در حالی که ال جی ۴٫۵ میلیون دستگاه در سال تولید خواهد کرد که شاید نشان دهنده این باشد که پیش‌بینی می‌شود مدل بزرگتر کمی محبوب‌تر باشد.

صاحبان صنعت ادعا می‌کنند که این تقسیم کار به دلیل تغییر در چشم‌انداز تقاضای اپل برای مدل‌های آیپد پرو اولد و همچنین ظرفیت تولید و بازدهی ناپایدار این دو تامین‌کننده است که هر دو هنوز با نیاز اپل برای فناوری‌های جدید پنل سازگار هستند.

شایعه شده که اپل قصد دارد کیفیت صفحه نمایشی بی‌رقیب را ارایه دهد و همچنین طراحی را با تغییر ضخامت و وزن مدل‌های آیپد پرو خود تغییر دهد. رندرهای CAD اخیر که به بیرون درز کرده از مدل‌های آینده، ایده بهتری درباره نازک بودن این تبلت‌ها ارایه می‌دهند. برای مثال، آیپد پرو بزرگ‌تر، بیش از یک میلی‌متر نازک‌تر خواهد بود.

بسته به نوسانات در بازده تولید و تنظیمات احتمالی پیش‌بینی تقاضای اپل برای مدل‌های جدید آیپد پرو اولد، تعداد پنل‌های اولد سفارش‌های اپل از سامسونگ و ال ‌جی ممکن است پس از تولید میزان اولیه تغییر کند. گفته می‌شود آخرین پیش‌بینی فروش اپل نسبت به ۱۰ میلیون دستگاهی که برای سال ۲۰۲۴ در سال گذشته پیش‌بینی شده بود، کاهش یافته است که افزایش قیمت مدل‌های آيپد پرو با نمایشگر اولد ممکن است یکی از دلایل آن باشد.

همچنین انتظار می‌رود که مدل‌های جدید آیپد پرو با تراشه‌های M3 سریع‌تر ۳ نانومتری ارتقا یابند و امکان شارژ مگ سیف هم در آنها فراهم شده باشد. همچنین به نظر می‌رسد اپل این دستگاه‌ها را با مجیک کیبورد جدید و اپل پنسل ارتقا یافته بفروشد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید