خانهاخبار
پوستر ویوو X فولد مشخصات فنی آن را تایید می‌کند

پوستر ویوو X فولد مشخصات فنی آن را تایید می‌کند

به تازگی پوستری از نسل جدید گوشی‌های تاشو ویوو فاش شده که مشخصات فنی آن را تایید کرده است.

۱۸ اسفند ۱۴۰۲

تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون دو گوشی تاشو موردانتظار برند ویوو موسوم به ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو در دسترس قرار گرفته است. حالا به تازگی نیز پوستری از سری ویوو X فولد ۳ فاش شده که بخشی از مشخصات فنی محصولات ویوو را تایید می‌کند.

X fold 5.jpg

طبق اطلاعات ذکر‌شده در این پوستر، مدل‌هایی ویوو X فولد ۳ به طرز قابل توجهی سبک و نازک خواهند بود. در حالت بازشده، ضخامت ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو از ضخامت ۵٫۱ میلی‌متری نازک‌ترین گوشی بازار یعنی ویوو X5 مکس نیز کمتر است.

X fold 3.jpg
 

پوستر رسمی ویوو همچنین بدون اشاره به وزن سری ویوو X فولد ۳ تایید کرده که هر دو گوشی تاشو این برند از یک گوشی استاندارد سبک‌تر خواهند بود. به علاوه، این دو دستگاه از گواهی IPX8 نیز بهره خواهند برد. 

ویوو X فولد ۳ پرو به اولین گوشی تاشو بازار بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه می‌شود در حالی که انتظار می‌رود ویوو X فولد ۳ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز شود.

X fold.jpg

سری ویوو X فولد ۳ به نمایشگر داخلی E7 امولد سامسونگ با اندازه ۸٫۰۳ اینچی و رزولوشن تصویر 2K مجهز خواهد بود که از نرخ روشنایی ۳۰۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر کاور ۶٫۵۳ اینچی نیز از پنل مشابه و نرخ روشنایی ۳۰۰۰ نیتی برخوردار خواهد شد. هر دو نمایشگر این گوشی میزبان سنسور اثرانگشت اولتراسونیک خواهند بود. 

X fold 2.jpg

سیستم دوربین گوشی‌های تاشو ویوو شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. برای پردازش بهتر تصاویر، سری ویوو X فولد ۳ با تراشه تصویربرداری اختصاصی Vivo V3 همراه خواهد شد. 

سری ویوو X فولد ۳ با اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS 4 روانه بازار می‌شود و انرژی موردنیاز خود را از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی باسیم و شارژ ۵۰ واتی بی‌سیم تامین می‌کند. 

X fold 1.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی‌های تاشو جدید ویوو احتمالا در طی ماه جاری معرفی خواهند شد. گزارش شده که ویوو X فولد ۳ با قیمت ۷٬۹۹۹ یوآن (۱۱۱۳ دلار) به فروش می‌رسد در حالی که مدل پرو برچسب قیمتی ۹٬۹۹۹ یوآن (۱۳۹۱ دلار) را به همراه خواهد داشت. 



جدیدترین‌ اخبار

نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید