خانهاخبار
سری پرچمدار هواوی احتمالا با تاخیر معرفی می‌شود

سری پرچمدار هواوی احتمالا با تاخیر معرفی می‌شود

یک افشاگر برجسته چینی به تازگی اعلام کرده که عرضه سری هواوی P70 با تاخیر انجام خواهد شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که سری پرچمدار جدید هواوی موسوم به سری هواوی P70 در طی ماه جاری میلادی (ماه مارس) معرفی خواهد شد. حالا اما به نظر می‌رسد نسل جدید گوشی‌های پرمیوم غول فناوری چین با تاخیر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرده که زمان معرفی و عرضه سری هواوی P70 به تعویق افتاده است.

p70 1.jpg

افشاگر DCS در گزارش خود به علت اصلی تاخیر در عرضه سری هواوی P70 اشاره‌ای نکرده است. با این وجود، رسانه‌های کشور چین اعلام کرده‌اند که هواوی به دلیل استراتژی گسترده‌تر عرضه محصولات خود، سری هواوی P70 را با تاخیر معرفی می‌کند. حالا گزارش شده که سری پرچمدار هواوی در ماه آوریل سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. 

مشخصات فنی سری هواوی P70

شایعات ادعا کرده‌اند که سری هواوی P70 در سه نسخه استاندارد، پرو و آرت عرضه خواهد شد. انتظار داریم هر سه این مدل‌ها به یک تراشه بهبودیافته از سری Kirin 9xxx مجهز شوند. همچنین سری هواوی P70 در دو نسخه نمایشگر ۶٫۵۸ و ۶٫۸ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و فناوری LTPO روانه بازار خواهد شد. 

ویژگی اصلی سری هواوی P70 سیستم دوربین پیشرفته آن محسوب خواهد شد احتمالا شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OV50H و یا IMX989 سونی با گشودگی دیافراگم خواهد بود. سری پرچمدار هواوی همچنین به احتمال زیاد از لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۴ برابری برخوردار خواهد شد.  

P70.jpg

اخیرا تصویری از قاب سری هواوی P70‌ فاش شد که طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد. در این رابطه، به نظر می‌رسد دوربین‌های پرچمدارهای هواوی در چینش مثلثی قرار خواهند گرفت. به علاوه، سری هواوی P70 احتمالا از فناوری اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید