خانهاخبار
این میان‌رده وان پلاس از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند!

این میان‌رده وان پلاس از سرعت شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند!

وان پلاس Ace 3V به تازگی در گواهی 3C ثبت شده که شارژ ۱۰۰ واتی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را تایید می‌کند. 

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

همانطور که شایعات ادعا کرده‌اند، وان پلاس در طی ماه جاری میلادی از یک گوشی میان‌رده جدید به نام وان پلاس Ace 3V رونمایی خواهد کرد. این دستگاه حالا به تازگی در گواهی 3C ثبت شده که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کند.

طبق گزارش وبسایت GSMArena، وان پلاس Ace 3V (شناسه مدل PJF110) با باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در گواهی 3C لیست شده است. همچنین این گواهی تایید کرده که میان‌رده وان پلاس از آداپتور VCBAOBCH پشتیبانی می‌کند که یک شارژر SuperVOOC با توان شارژ ۱۰۰ واتی محسوب می‌شود.

Ace 3v.jpg

تصویر واقعی منتسب به وان پلاس Ace 3V

از نظر ظرفیت باتری، وان پلاس Ace 3V‌ با بهبود بزرگی در مقایسه با وان پلاس Ace 2 همراه می‌شود. در واقع، میان‌رده جدید وان پلاس از حجم باتری و توان شارژ مشابه گوشی پرمیوم وان پلاس Ace 3 / وان پلاس 12R بهره می‌برد. 

اقدام وان پلاس برای تجهیز میان‌رده خود به باتری حجیم و شارژ فوق سریع بسیار تحسین‌برانگیز است چرا که این قابلیت‌های مهم حالا در اختیار کاربران بیشتری قرار می‌گیرد. وان پلاس Ace 3V احتمالا با نام وان پلاس نورد ۴ روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که وان پلاس Ace 3V احتمالا به نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد. همچنین گزارش شده وان پلاس Ace 3V به اولین گوشی بازار با تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سه بدل می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید