خانهاخبار
مینگ چی کو: اپل در حال توسعه مک بوک تاشو ۲۰٫۳ اینچی است

مینگ چی کو: اپل در حال توسعه مک بوک تاشو ۲۰٫۳ اینچی است

یکی از تحلیلگران شناخته‌شده محصولات اپل به تازگی ادعا کرده که مک بوک تاشو اپل از سال ۲۰۲۷ میلادی وارد فاز تولید انبوه خواهد شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

مینگ چی کو را می‌توان یکی از تحلیلگران شناخته‌شده دنیای فناوری به شمار آورد که سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات مربوط به محصولات اپل دارد. این افشاگر حالا به تازگی خبر از توسعه یک مک بوک تاشو ۲۰٫۳ اینچی داده که سه سال دیگر فرآیند تولید انبوه آن آغاز می‌شود.

آقای کو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) ادعا کرده که پرسش‌های زیادی پیرامون برنامه‌های اپل برای توسعه آيفون و آیپد تاشو دریافت کرده است. 

mac kuo.jfif

این تحلیلگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده تنها محصول تاشو غول فناوری آمریکایی که برنامه توسعه مشخصی دارد مک بوک ۲۰٫۳ اینچی است. این دستگاه احتمالا از سه سال دیگر و در سال ۲۰۲۷ میلادی وارد فرآیند تولید انبوه خواهد شد. 

به نظر می‌رسد اندازه ۲۰٫۳ اینچی نمایشگر مک بوک تاشو مربوط به حالتی است که دستگاه به طور کامل باز شده است. متاسفانه مینگ چی کو دیگر اطلاعات مربوط مک بوک تاشو را در اختیار کاربران قرار نداده است. 

macbook.jfif

با توجه به این که آقای کو اذعان داشته تنها مک بوک تاشو برنامه ساخت تعیین‌شده دارد، به نظر می‌رسد عرضه آیفون و آیپد تاشو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در این راستا، اخیرا گزارشی ادعا کرده که اپل قصد ساخت آیفون تاشو با فرم فکتور صدفی (فلیپ) را دارد. البته ماه گذشته شایعه‌ای ادعا کرد که به دلیل نگرانی‌های پیرامون مقاومت گوشی‌های تاشو، اپل فرآیند ساخت محصول تاشو خود را متوقف کرده است. 

شایان ذکر است که نگرانی‌های اپل بی‌مورد نیست چرا که ظاهرا یکی از نمایشگر‌های تاشو که سامسونگ توسعه داده و در یک نمونه اولیه از آیفون تاشو به کار رفته پس از چند روز آزمایش به طور کامل خراب شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید