خانهاخبار
مشخصات فنی ویوو پد ۳ به طور کامل فاش شد

مشخصات فنی ویوو پد ۳ به طور کامل فاش شد

تبلت جدید ویوو از شارژ ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند و به سخت‌افزاری قدرتمند و نمایشگری باکیفیت مجهز است.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

ویوو در حال توسعه و ساخت نسل جدید تبلت‌های پرچمدار خود است که سری ویوو پد ۳ نام دارد. نسخه استاندارد سری ویوو پد ۳ احتمالا به تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه مجهز خواهد بود در حالی که ویوو پد ۳ پرو به اولین تبلت بازار با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ بدل خواهد شد. 

با توجه به این که هنوز تراشه اسنپدراگون 8s نسل سه معرفی نشده است، انتظار می‌رود ویوو پد ۳ در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود. از سوی دیگر، مدل پرو نیز احتمالا همراه با سری ویوو X فولد ۳ در هفته آخر ماه مارس (ماه جاری میلادی) عرضه خواهد شد. 

vivo.jpg

 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی مشخصات فنی کامل ویوو پد ۳ پرو فاش شده که خبر از سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و باتری حجیم آن می‌دهند.

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo ادعا کرده که ویوو پد ۳ پرو از باتری ۱۱٬۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ باسیم ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. پنل جلویی دستگاه نیز میزبان نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۲٫۹۵ اینچی خواهد بود که از رزولوشن تصویر 3K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی برخوردار خواهد شد. 

قلب تپنده ویوو پد ۳ پرو یعنی تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ با حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات خواهد پرداخت. این تبلت همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر OriginOS عرضه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو پد ۳ پرو از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید