خانهاخبار
تشدید رقابت‌ها؛ امسال گوشی‌های تاشو زیادی روانه بازار جهانی می‌شوند!

تشدید رقابت‌ها؛ امسال گوشی‌های تاشو زیادی روانه بازار جهانی می‌شوند!

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که امسال شاهد عرضه گوشی‌های تاشو مختلفی برای بازارهای جهانی خواهیم بود.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

بخشی از آینده گوشی‌های هوشمند به طور قطع به گوشی‌های تاشو اختصاص خواهد یافت چرا که کاربران در طی چند سال اخیر استقبال خوبی از این محصولات خاص داشته‌اند و آمار فروش گوشی‌های تاشو رشد قابل توجهی داشته است.

یکی از عواملی که سبب می‌شود بازار گوشی‌های تاشو رونق بیشتری پیدا کند حضور برندها و محصولات متنوع در این بازار است. در حال حاضر، تنها چندین گوشی تاشو از برندهای مختلف در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند و سایر محصولات تنها به بازار چین محدود می‌شوند.

fold.jpg

 

حالا اما به نظر می‌رسد که امسال بازار گوشی‌های تاشو گسترده‌تر از قبل خواهد شد چرا که افشاگری شناخته‌شده به نام Yogesh Brar ادعا کرده که در طی سال جاری میلادی گوشی‌های تاشو بیشتری روانه بازار جهانی می‌شوند. 

مهمترین گوشی‌های تاشو که امسال عرضه می‌شوند قطعا گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ هستند که به مانند نسل‌های قبلی برای بازارهای جهانی معرفی خواهند شد. البته شایعه شده که سامسونگ امسال از یک نسخه ارزان‌ و یا اولترا سری فولد رونمایی خواهد کرد. 

شایان ذکر است که برای بازار چین، گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ به ترتیب با نام‌های W25 و W25 فلیپ معرفی خواهند شد. 

نسل جدید گوشی‌ تاشو وان پلاس اوپن که وان پلاس اوپن ۲ نام خواهد داشت نیز برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. نسل اول وان پلاس اوپن نسخه ری‌برند اوپو فایند N3 محسوب می‌شود. در این رابطه، امکان دارد که وان پلاس اوپن ۲ نیز نسخه‌ای اوپو فایند N5 باشد. در این راستا، گزارش شده که اوپو فایند N5 برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. 

Yogesh brar.jpg

 

افشاگر Yogesh Brar ادعا کرده که اوپو امسال گوشی تاشو فلیپ خود یعنی فایند N5 فلیپ را معرفی نخواهد کرد. قبلا نیز گزارشی اعلام کرده بود که اوپو و ویوو امسال گوشی‌های تاشو صدفی خود را روانه بازار نمی‌کنند. البته این افشاگر اذعان داشته که ویوو X فلیپ ۲ همچنان برای چین رونمایی خواهد شد.

در ادامه گزارش خود، افشاگر مذکور تایید کرده که ویوو امسال گوشی تاشو ویوو X فولد ۳ را در اختیار کاربران بازارهای جهانی قرار خواهد داد. انتظار می‌رود که ویوو X فولد ۳ به عنوان نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی تاشو فولد جهان عرضه شود. 

شیائومی در طی سال جاری اولین گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به شیائومی میکس فلیپ را معرفی خواهد کرد که البته ظاهرا تنها برای بازار چین عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، شیائومی میکس فولد ۴ برخلاف برادر کوچک‌تر روانه بازارهای جهانی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید