خانهاخبار
مشخصات فنی گلکسی M15 در گوگل پلی لیست شد

مشخصات فنی گلکسی M15 در گوگل پلی لیست شد

گواهی گوگل پلی به تازگی مشخصات فنی کلیدی گلکسی M15 را تایید کرده که شامل تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس و نمایشگر فول اچ‌دی پلاس می‌شود.

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ قصد دارد به زودی از مدل جدید مقرون به صرفه گلکسی M رونمایی کند که گلکسی M15 نام دارد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی به تازگی همراه با مشخصات فنی اصلی خود در گواهی گوگل پلی لیست شده است. 

با توجه به قرارگیری گلکسی M15 در گواهی گوگل پلی، به نظر می‌رسد گوشی اقتصادی سامسونگ در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد.

galaxy M15.jpg

 

طبق اطلاعات ثبت‌شده در این گواهی، گلکسی M15 به تراشه مدیاتک MT6835V/ZA مجهز خواهد شد که از دو هسته کورتکس A76، شش هسته کورتکس A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G57 بهره می‌برد. این تراشه همان دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس است که قبلا در گوشی گلکسی A15 نیز به کار رفته بود.

گلکسی M15 با حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۱۴ مبتنی بر رابط کاربری One UI در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر، پنل جلویی این گوشی میزبان نمایشگر امولد ۶٫۵ اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس خواهد بود که احتمالا از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

متاسفانه در گواهی گوگل پلی به دیگر مشخصات فنی گلکسی M15 اشاره نشده ولی گواهی Safety Korea اخیرا تایید کرد که این دستگاه با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۲۵ واتی همراه خواهد شد.

galaxy M15 1.jpg

 

از نظر طراحی، گلکسی M15 نیز همان ظاهر محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی سامسونگ را به ارمغان می‌آورد که شامل ناچ قطره‌ای، حاشیه زیاد نمایشگر و دوربین سه‌گانه می‌شود. به علاوه، گلکسی M15 گواهی‌های مهمی مانند FCC و BIS را ثبت کرده که عرضه آن در آینده‌ای نزدیک را تایید می‌کنند. 

مشخصات فنی گلکسی M15 با جزئیات فنی گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی F15 مشابه است و به نظر می‌رسد این گوشی به عنوان نسخه‌ ری‌برند مدل‌های سری گلکسی A و F عرضه خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید