خانهاخبار
اولین تصویر واقعی نسخه جدید گلکسی تب اس ۶ لایت فاش شد

اولین تصویر واقعی نسخه جدید گلکسی تب اس ۶ لایت فاش شد

تبلت جدید سامسونگ که گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) نام دارد به تازگی در گواهی سوئیسی SGS ثبت شده که خبر از عرضه آن در آینده‌ای نزدیک می‌دهد.

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای عرضه نسخه جدید تبلت محبوب و مقرون به صرفه گلکسی تب اس ۶ لایت است که گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) نام خواهد داشت و با بهبودهای جزئی همراه می‌شود. نسخه اصلی گلکسی تب اس ۶ لایت در سال ۲۰۲۰ معرفی و روانه بازار شد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تصویری واقعی از گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) فاش شده که پنل جلویی دستگاه را نشان می‌دهد. این تصویر که در گواهی SGS سوئیس ثبت شده توسط وبسایت IT Home در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

Tab s6 lite.jpg

 

همانطور که در این تصویر مشخص است، طراحی پنل جلویی گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) تفاوت خاصی با نسل قبلی ندارد. در حالی که ظاهر پنل پشتی دستگاه نامشخص است، به نظر می‌رسد طراحی این بخش نیز احتمالا تغییر پیدا نخواهد کرد. 

جدا از طراحی دستگاه، به نظر می‌رسد ابعاد گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) نیز مشابه نسل قبلی است و برابر با ۲۴۴٫۵ در ۱۵۴٫۳ در ۷ میلی‌متر خواهد بود. 

طبق گزارش‌های قبلی، نسخه وای‌فای تبلت میان‌رده سامسونگ با شناسه مدل SM-P620 عرضه می‌شود در حالی که مدل LTE شناسه مدل SM-P625 را به همراه خواهد داشت. شایعه شده قیمت پایه دو نسخه وای‌فای و LTE این تبلت به ترتیب با قیمت‌های ۴۲۹ و ۴۵۹ یورویی روانه بازار خواهد شد. 

tab s6 lite 1.jpg

 

مشخصات فنی احتمالی گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴)

تبلت جدید سامسونگ به نمایشگر ۱۰٫۴ اینچی TFT با رزولوشن تصویر ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی مجهز خواهد شد و با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی باسیم عرضه می‌شود. 

برخلاف نسل قبلی که از تراشه اسنپدراگون 732G برخوردار است، گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ بهره خواهد برد و با حافظه رم ۴ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. این تبلت همچنین با اندروید ۱۴ مبتنی بر One UI 6.1 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید