خانهاخبار
پیکسل 8a احتمالا با افزایش قیمت همراه می‌شود

پیکسل 8a احتمالا با افزایش قیمت همراه می‌شود

گزارشی ادعا می‌کند که پیکسل 8a به گران‌ترین مدل تاریخ سری پیکسل A گوگل بدل خواهد شد. 

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

سال گذشته، پیکسل 7a به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های پرمیوم بازار معرفی شد و علی‌رغم آن که به نسبت نسل قبلی با ۵۰ دلار افزایش قیمت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، در ازای قیمت خود امکانات قابل‌توجهی را با خود به همراه دارد. 

حالا اما به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد بار دیگر قیمت نسل جدید سری پیکسل A را بیشتر کند با این تفاوت که این بار شاهد افزایش شدید قیمت آن خواهیم بود. 

خبرگزاری WinFuture در گزارش جدید خود اطلاعات تازه‌ای از پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته که شامل برچسب قیمتی، کانفیگ‌ها و رنگ‌بندی این گوشی موردانتظار می‌شوند.

pixel 8a.jpg
 

براساس این گزارش، قیمت پایه پیکسل 8a حتی از ۵۵۰ یورو هم فراتر خواهد رفت و نسخه پایه حافظه ۱۲۸ گیگابایتی آن با قیمت ۵۷۰ یورویی عرضه خواهد شد. کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی پیکسل 8a نیز با قیمت ۶۳۰ یورو به فروش خواهد رسید. برای یادآوری، پیکسل 7a در کانفیگ پایه با قیمت ۴۹۹ یورو معرفی شد.

شایان ذکر است که این گزارش تنها در حد یک شایعه است و امکان دارد قیمت‌های اعلام‌شده در آینده تغییر پیدا کند. با این وجود، در صورتی که گزارش مذکور درست باشد، انتظار داریم که پیکسل 8a با برچسب قیمتی ۵۴۹ / ۵۹۹ دلاری برای بازار ایالات متحده عرضه شود. 

با قیمت پایه ۵۴۹ دلاری، پیکسل 8a رقبای قدرتمندی وان پلاس 12R، ناتینگ فون ۲ و گلکسی اس ۲۳ FE را در برابر خود خواهد دید. برای مقایسه، پیکسل 7a با قیمت ۴۹۹ دلار و پیکسل 6a با قیمت ۴۴۹ دلار در بازار ایالات متحده عرضه شدند.

در ادامه گزارش خود، خبرگزاری WinFuture ادعا کرده که پیکسل 8a در چهار رنگ Obsidian (مشکی)، Porcelain (بژ)، Bay (آبی روشن) و Mint (سبز روشن) روانه بازار می‌شود.

گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند که پیکسل 8a‌ به تراشه تنسور G3 مجهز خواهد شد که با حافظه رم ۸ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. همچنین شایعه‌ شده که این گوشی از زبان طراحی مشابه سری پیکسل ۸ برخوردار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید