خانهاخبار
هدفون‌های جدید CMF با قیمت پایین و حذف نویز فعال معرفی شدند

هدفون‌های جدید CMF با قیمت پایین و حذف نویز فعال معرفی شدند

برند زیر مجموعه ناتینگ به تازگی از دو هدفون جدید رونمایی کرده که در عین بهره‌مندی از قیمت پایین، به مشخصات فنی قابل توجهی مجهز شده‌اند.

۱۶ اسفند ۱۴۰۲

برند CMF که برند زیرمجموعه ناتینگ به شمار می‌رود به تازگی از دو هدفون جدید به نام‌های CMF Buds و CMF Neckband Pro رونمایی کرده که با قیمتی پایین و مشخصات فنی قابل توجه همراه شده‌اند. 

همانطور که از نام آن پیداست، CMF Buds نسخه استاندارد و ارزان‌تر CMF Buds Pro محسوب می‌شود. به طور دقیق‌تر، قیمت هدفون جدید CMF در حدود ۱۰۰۰ روپیه کمتر از مدل پرو آن است. با این وجود، CMF Buds از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۴۲ دسی‌بل و حالت شفافیت صدا پشتیبانی می‌کند. 

CMF Buds 1.jpg

این هدفون با بلوتوث نسخه ۵٫۳ و قابلیت Fast Pair همراه شده و همچنین از اتصال چندنقطه‌ای و حالت مخصوص بازی با تاخیر پایین پشتیبانی می‌کند. به علاوه، هدفون CMF Buds از درایورهای ۱۲٫۴ میلی‌متری بهره می‌برد و با دیافراگم TPU اختصاصی ساخته شده است. این درایورها توسط شرکت Dirac بهینه‌ شده‌اند و از چهار میکروفون استفاده می‌کنند.

CMF Buds.jpg

 

هدفون CMF Buds همراه با کیس شارژ می‌تواند تا ۳۵٫۵ ساعت کاربران را همراهی کند. به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، ۱۰ دقیقه شارژ هدفون انرژی موردنیاز برای پخش موسیقی به مدت ۶٫۵ ساعت را فراهم می‌کند. این هدفون همچنین از گواهی ضدآب و گردوغبار IP54 برخوردار است.

هدفون CMF Neckband Pro از فرم فکتور دور گردنی بهره برده که از زمان عرضه هدفون‌های TWS تقریبا محو شده است. طبق ادعای برند CMF، این محصول بهترین هدفون دور گردن بازار تا به امروز است که از امکانات مهمی برخوردار شده است.

CMF neck 1.jpg

هدفون Neckband Pro در حدود ۲۰۰۰ روپیه ارزان‌تر از CMF Buds است ولی در عین حال قابلیت حذف نویز فعال بهتری (تا ۵۰ دسی‌بل) را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون می‌تواند در حالت غیر فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال تا ۳۷ ساعت به طور بی‌وقفه به پخش موسیقی بپردازد. در حالت فعال‌سازی ویژگی حذف نویز فعال، عمر باتری به ۲۳ ساعت کاهش پیدا می‌کند. البته با ۱۰ دقیقه شارژ، Neckband Pro قادر است تا ۱۸ ساعت کاربر را همراهی کند.

CMF neck.jpg

 

به مانند CMF Buds، این هدفون نیز از بلوتوث نسخه ۵٫۳ با قابلیت Fast Pair و اتصال چندنقطه‌ای پشتیبانی می‌کند. حتی ویژگی صدای Spatial 360 نیز در این هدفون وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های Neckband Pro‌ می‌توان گواهی ضدآب و گردوغبار IP55 را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که CMF Buds و CMF Neckband Pro به زودی برای بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید