خانهاخبار
ناتینگ فون 2a با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو معرفی شد

ناتینگ فون 2a با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو معرفی شد

ناتینگ به تازگی از میان‌رده جدید خود رونمایی کرده که با طراحی جدید ماژول دوربین و سیستم نورپردازی Glyph همراه شده است. 

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

سرانجام پس از گزارش‌ها و شایعات فراوان، ناتینگ امروز از میان‌رده مقرون به صرفه خود موسوم به ناتینگ فون 2a رونمایی کرد که اکثر قابلیت‌ها و ویژگی‌های ناتینگ فون ۲ را با قیمتی پایین‌تر در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ناتینگ ادعا می‌کند به لطف تخصص این برند مهندسی و ساخت گوشی‌های هوشمند، ناتینگ فون 2a تجربه کاربری مناسبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

در اولین نگاه به ناتینگ فون 2a، طراحی جدید پنل پشتی آن خودنمایی می‌کند. در این راستا، میان‌رده جدید ناتینگ از اولین طراحی مفهومی داخلی این برند که در سال ۲۰۲۰ توسعه داده شده استفاده می‌کند. 

nothing 2.jpg

 

از ویژگی‌های کلیدی طراحی ناتینگ فون 2a می‌توان دوربین دوگانه آن را نام برد به طور افقی در کنار هم قرار گرفته‌اند. ناتینگ این طراحی را the eyes (چشم‌ها) می‌نامد. همچنین پنل پشتی دستگاه در لبه‌ها به طور زاویه ۹۰ درجه کشیده می‌شود که طبق ادعای ناتینگ، باعث می‌شود تا گوشی در برابر آسیب‌های ناشی از سقوط مقاومت بهتری از خود نشان دهد. 

به مانند دیگر محصولات این برند، ناتینگ فون 2a نیز به سیستم نورپردازی Glyph مجهز شده که حالا از ۲۶ منطقه نوری بهره می‌برد. سه قسمت نورپردازی این گوشی از Glyph Timer، نوتیفیکیشن‌ها، Glyph Torch و Glyph Progress پشتیبانی می‌کنند. 

قلب تپنده ناتینگ فون 2a تراشه اختصاصی دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو است که با همکاری مدیاتک توسعه داده شده است. این سخت‌افزار بر پایه فرآیند ۴ نانومتری TSMC ساخته شده و هسته اصلی آن می‌تواند به سرعت ۲٫۸ گیگاهرتزی دست پیدا کند.

nothing.jpg

 

پنل جلویی میان‌رده ناتینگ میزبان نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ و نرخ نوسازی متغیر بین ۳۰ تا ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر همچنین از عمق رنگی ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند و قادر است به روشنایی ۱۳۰۰ نیتی دست پیدا کند.

ناتینگ تایید کرده که این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر NothingOS 2.5 عرضه خواهد شد و تا سه سال بروزرسانی سیستم عامل و تا چهار سال بروزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

ناتینگ فون 2a از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه 1/1.56 اینچی و گشودگی دیافراگم f/1.88 است که از لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند. دیگر دوربین این گوشی لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خوکار است که از سنسور 1/2.76 اینچی برخوردار شده و از گشودگی دیافراگم f/2.2 پشتیبانی می‌کند. 

nothing 1.jpg

 

با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، محصول جدید ناتینگ به حجیم‌ترین باتری در بین دیگر محصولات این برند مجهز شده است. این باتری از شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند و تنها در عرض ۲۳ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌شود در حالی که شارژ کامل آن به ۵۹ دقیقه زمان نیاز دارد. ناتینگ اعلام کرده که پس از ۱۰۰۰ بار شارژ (۳ سال استفاده روزانه) حدود ۹۰ درصد از ظرفیت باتری این گوشی حفظ خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که فروش رسمی ناتینگ فون 2a از تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) آغاز خواهد شد و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. در کانفیگ پایه رم ۸ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، ناتینگ فون 2a با قیمت ۳۲۹ یورویی روانه بازار می‌شود. برای خرید کانفیگ بهتر رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، کاربران باید ۳۷۹ یورو پرداخت کنند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید