خانهاخبار
تاریخ عرضه گلکسی A35 و A55 مشخص شد!

تاریخ عرضه گلکسی A35 و A55 مشخص شد!

شرکت سامسونگ به تازگی تاریخ عرضه گوشی‌های میان رده A35 و A55 در بازار هند را اعلام کرده است.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

بخش هند شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که دو گوشی میان رده گلکسی A35 و گلکسی A55 در روز ۱۱ مارس (۲۱ اسفند) معرفی خواهند شد. این دو گوشی‌ بارها در گزارشات و خبر‌های اخیر حضور داشته‌اند و بخش عمده مشخصات سخت افزاری آنها برای کاربران فاش شده است.

sam 1.jpg

سامسونگ گلکسی A55 دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع اولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. این گوشی که از چیپست سامسونگ اگزینوس ۱۴۸۰ استفاده می‌کند؛ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی را نیز به همراه دارد. در سوی دیگر، گلکسی A35 نیز دارای نمایشگری ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و از چیپست اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی، معادل با ۵٫۰۰۰ میلی آمپری است و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز در آن وجود دارد.

sam 2.jpg

شرکت سامسونگ همچنین تایید کرده که گلکسی A55 و گلکسی A35 تا چهار آپدیت اصلی اندروید و تا پنج سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. بنابراین، خیال کاربران بابت پشتیبانی نرم افزاری این گوشی‌ها توسط سامسونگ کاملا آسوده است. سری گلکسی اس ۲۴ تنها محصولات سامسونگ هستند که تا هفت آپدیت اصلی اندروید و هفت سال آپدیت‌های امنیتی را دریافت می‌کنند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید