خانهاخبار
جزئیاتی درباره پردازنده‌های به کار رفته در سری ریلمی جی تی نیو ۶ فاش شد

جزئیاتی درباره پردازنده‌های به کار رفته در سری ریلمی جی تی نیو ۶ فاش شد

در امروز شاهد افشای جزئیات چیپست‌های به کار رفته در سری ریلمی جی تی نیو ۶ بودیم.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲

سری ریلمی جی تی نیو ۶ بارها در شایعات و خبر‌های اخیر دیده شده‌اند و اکنون نیز شاهد افشای مشخصات پردازنده به کار رفته در این گوشی‌‌ها هستیم. یکی از افشاگران شناخته شده چینی به نام «Digital Chat Station»، اطلاعات مربوط به چیپست این گوشی‌ها را در شبکه اجتماعی ویبو قرار داده است.

realme 3.jpg

به ادعای این افشاگر، قرار است تا در سری ریلمی جی تی نیو ۶ شاهد استفاده از چیپست‌های کوالکام اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سوم و اسنپدراگون ۸ نسل سوم باشیم. متاسفانه، وی اشاره‌ای به چیپست به کار رفته در هر مدل نداشته است؛ اما می‌توان حدس زد که ریلمی جی تی نیو ۶ چیپست اسنپدراگون ۸ نسل سوم را به همراه دارد و در سوی دیگر، نسخه SE از چیپست اسنپدراگون ۷ پلاس نسل سوم استفاده می‌کند.

realme 2.jpg

«Digital Chat Station» همچنین می‌گوید که این دو گوشی دارای نمایشگر‌هایی با رزولوشن 1.5K و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی هستند. لازم به ذکر بوده که کوالکام هنوز از چیپست‌های جدید خود رونمایی نکرده است و احتمال تغییر نام آنها در هنگام عرضه وجود دارد. این افشاگر طی هفته گذشته نیز به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل سوم و نمایشگر 1.5K در ریلمی جی تی نیو ۶ اشاره کرده بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید