خانهاخبار
اپل از نسل جدید مک‌بوک ایر با چیپست M3 رونمایی کرد!

اپل از نسل جدید مک‌بوک ایر با چیپست M3 رونمایی کرد!

شرکت اپل لحظاتی پیش از نسل جدید مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی با چیپست M3 رونمایی کرد.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

شرکت اپل سرانجام از نسل جدید مک‌بوک‌ ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی به همراه چیپست M3 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌ها بدون برگزاری رویداد خاصی و در یک بیانیه خبری توسط این شرکت معرفی شدند.

نسل جدید مک‌بوک ایر

در کنار چیپست M3، نسل جدید مک‌بوک ایر پشتیبانی از وای فای 6E را نیز به همراه دارد که امکان اتصال سریع‌تر و پایدارتر به وای فای را فراهم می‌کند. کیفیت میکروفون این لپ‌تاپ‌ها نیز برای تماس‌های صوتی و ویدیویی بهبود یافته است و شاهد اضافه شدن حالت‌های Voice Isolation و Wide Spectrum به آن هستیم.

به ادعای اپل، نسل جدید مک‌بوک ایر حدود ۶۰ درصد از نسخه با چیپست M1 سریع‌تر است. این شرکت همچنین از اهمیت هوش مصنوعی برای کاربران غافل نشده و در بیانیه خبری خود به پردازشگر عصبی بهبود یافته چیپست M3 اشاره می‌کند. نسل جدید مک‌بوک ایر با چیپست M3 حداکثر عمر باتری ۱۸ ساعت را ارائه می‌دهد که همانند سایر مک‌بوک‌های با اپل سیلیکون، تحسین برانگیز است.

mac 2.jpg

این لپ‌تاپ همانند نسل پیشین نمایشگری از نوع لیکووید رتینا را به همراه دارد و یکی از قابلیت‌های جدید آن، پشتیبانی از حداکثر دو نمایشگر خارجی به صورت همزمان است. پیش فروش نسل جدید مک‌بوک ایر از امروز آغاز شده و نخستین سفارشات در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) به دست خریداران این محصول خواهند رسید. مک‌بوک ایر با چیپست M3 در رنگ‌های مشکی، طلایی، خاکستری و نقره‌ای روانه بازار می‌شود و قیمت پایه آن نیز معادل با ۱٫۰۹۹ دلار است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید