خانهاخبار
ال جی از یک مانیتور گیمینگ با نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتزی رونمایی کرد

ال جی از یک مانیتور گیمینگ با نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتزی رونمایی کرد

شرکت ال جی به تازگی از یک مانیتور گیمینگ جدید ۳۲ اینچی رونمایی کرده است که انتخاب بسیار خوبی برای گیمر‌ها به نظر می‌رسد.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

شرکت ال جی به تازگی از مانیتور UltraGear 32GS95UE-B رونمایی کرده است که انتخاب بسیار مناسبی برای گیمر‌ها محسوب می‌شود. این مانیتور اولد ۳۱.۵ اینچی، رزولوشن 4K را ارائه می‌دهد و حداکثر نرخ نوسازی آن نیز به ۴۸۰ هرتز می‌رسد!

lg 1.jpg

همانند سایر نمایشگر‌های اولد، این محصول نیز در نمایش رنگ‌ مشکی عملکرد فوق العاده‌ای دارد و نرخ کنتراست بالای آن نیز موجب نمایش بهتر سایر رنگ‌ها شده است. این مانیتور از HDR400 پشتیبانی می‌کند و میزان تاخیر آن نیز معادل با ۰.۰۳ میلی ثانیه است. ال جی UltraGear از عمق رنگ ۱۰ بیتی نیز پشتیبانی کرده و امکان نمایش بیش از ۱ میلیارد رنگ را دارد. لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از رزولوشن 4K، کاربران محدود به استفاده از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی هستند و نرخ نوسازی ۴۸۰ هرتزی تنها با رزولوشن 1080p قابل استفاده خواهد بود.

lg 3.jpg

یکی از خبر‌های خوب برای گیمر‌ها، پشتیبانی این مانیتور از AMD FreeSync و Nvidia G-Sync است. این محصول از تمامی کارت‌های گرافیکی به درستی پشتیبانی می‌کند و خبری از مشکلاتی مانند Screen Tearing در بازی‌ها نخواهد بود. در بخش پورت‌ها، ال جی UltraGear دارای دو پورت HDMI 2.1، یک پورت USB-B، دو پورت USB-A و جک ۳.۵ میلی متری هدفون است.

lg 2.jpg

ال جی از کیفیت صدا نیز غافل نشده و اسپیکر‌های «پیکسل ساوند» خود را درون این محصول قرار داده است. استند این مانیتور نیز از کیفیت مناسبی برخوردار است و کاربران امکان چرخاندن، تغییر زاویه و ارتفاع آن را خواهند داشت. این مانیتور در ماه آوریل و با قیمتی معادل با ۱٫۳۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید