خانهاخبار
قیمت تبلت میان‌رده جدید سامسونگ فاش شد

قیمت تبلت میان‌رده جدید سامسونگ فاش شد

گزارش شده که نسخه ۲۰۲۴ تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با قیمت پایه ۴۲۹ یورویی روانه بازار خواهد شد. 

۱۴ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ ظاهرا در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه یک تبلت میان‌رده جدید است که نسخه جدید تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت محسوب می‌شود. حالا در حالی که هنوز زمان رونمایی از این تبلت مشخص نشده است، به تازگی جزئيات قیمتی گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

نسخه جدید گلکسی تب اس ۶ لایت اخیرا در گواهی FCC لیست شد که نشان می‌دهد این تبلت برای بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد. همچنین این گواهی تایید کرده که تبلت میان‌رده سامسونگ از باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و بلوتوث نسخه ۵٫۳ بهره خواهد برد. 

tab s6 lite.jfif

 

چندی پیش نیز گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) با تراشه اگزینوس ۱۲۸۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی و اندروید ۱۴ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. 

جدا از مشخصات فنی کلیدی دستگاه، گزارشی ادعا کرده که گلکسی تب اس ۶ لایت جدید در دو رنگ صورتی و خاکستری عرضه خواهد شد. همچنین کاربران قادر خواهند بود که این تبلت را دو نسخه وای‌فای و LTE عرضه کنند. 

وبسایت Appuals ادعا کرده که مدل وای‌فای گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) در کانفیگ رم ۴ / حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۴۲۹ یورویی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، مدل ۱۲۸ گیگاباین این نسخه با قیمت ۴۸۹ یورویی به فروش خواهد رسید در حالی که مدل LTE با کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۵۱۹ یورویی را به همراه خواهد داشت. 

در نهایت باید اشاره کرد که انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۶ لایت (۲۰۲۴) تا پایان ماه جاری میلادی (مارس) معرفی شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید