خانهاخبار
با قدرتمندترین گوشی‌های میان رده‌ جهان آشنا شوید!

با قدرتمندترین گوشی‌های میان رده‌ جهان آشنا شوید!

بنچمارک انتوتو به تازگی گزارشی از قدرتمندترین گوشی‌های میان رده در ماه فوریه ۲۰۲۴ را منتشر کرده است.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

بنچمارک محبوب انتوتو به تازگی لیست قدرتمندترین گوشی‌های میان‌ رده‌ در فوریه ۲۰۲۴ را منتشر کرده است. در روز گذشته، شاهد انتشار لیست قدرتمندترین پرچمداران نیز بودیم که گوشی اوپو فایند X7 در صدر آن قرار دارد.

mid 2.jpg

گوشی شیائومی ردمی K70E برای چهارمین ماه متوالی، مقام خود به عنوان قدرتمندترین گوشی میان رده جهان را حفظ کرده است. این گوشی که در ماه نوامبر ۲۰۲۳ روانه بازار شد؛ با کسب امتیاز ۱٫۴۰۵٫۳۶۰ فاصله چشمگیری با رقبا دارد. گوشی ریلمی جی تی نیو ۵ SE، با امتیاز ۱٫۱۵۵٫۲۳۰ در مقام دوم قرار دارد و شیائومی ردمی نوت ۱۲ توربو نیز با امتیاز ۱٫۱۳۸٫۶۵۴ مقام سوم را به خود اختصاص داده است.

mid 1.jpg

در مقایسه با ماه گذشته، لیست قدرتمندترین گوشی‌های میان رده انتوتو هیچ‌گونه تغییری را به همراه نداشته است. البته با توجه به عدم عرضه گوشی‌های میان رده جدید به بازار طی ماه‌های اخیر، این امر چندان نیز عجیب به نظر نمی‌رسد. با استناد به شایعات، گوشی شیائومی سیوی ۴ فاصله چندانی با عرضه ندارد و چیپستی از سری اسنپدراگون ۸ را به همراه خواهد داشت. بنابراین احتمالا در ماه‌های آتی شاهد رقابت جذاب‌تری در این رده قیمتی خواهیم بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید