خانهاخبار
ریلمی نارزو ۷۰ پرو امکان تعامل با گوشی بدون نیاز به لمس را برای کاربران فراهم می‌کند

ریلمی نارزو ۷۰ پرو امکان تعامل با گوشی بدون نیاز به لمس را برای کاربران فراهم می‌کند

شرکت ریلمی به تازگی تیزر جدیدی از گوشی نارزو ۷۰ پرو را منتشر کرده است که یکی از قابلیت‌های جذاب این محصول را به نمایش می‌گذارد.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

گوشی ریلمی نارزو ۷۰ پرو که طی ماه مارس روانه بازار خواهد شد؛ امکان تعامل با گوشی بدون نیاز به لمس را برای کاربران فراهم می‌کند. این شرکت به تازگی تیزری را از این گوشی منتشر کرده است که قابلیت Air Gesture را به نمایش می‌گذارد.

realme 1.jpg

این قابلیت که در گوشی‌های قدیمی‌تر برند‌هایی چون سامسونگ نیز قرار گرفته بود؛ به کاربران اجازه می‌دهند تا برخی از بخش‌های رابط کاربری گوشی را با جسچر‌های حرکتی و از راه دور کنترل کنند. این ویژگی در مواقعی که کاربر امکان لمس گوشی خود را نداشته باشد؛ کاربردی به حساب می‌آید.

به گفته ریلمی، این گوشی پشتیبانی از ۱۰ جسچر متفاوت را به همراه دارد که در اپلیکیشن‌های سوم شخص نیز قابل استفاده هستند. برای مثال، کاربران می‌توانند با نشان دادن علامت لایک، ویدیو‌های در حال پخش را لایک کنند و با نمایش علامت OK نیز آن را به لیست ویدیو‌های مورد علاقه خود اضافه کنند. این شرکت همچنین تعداد اپلیکیشن‌های پیش فرض این گوشی را به صورت چشمگیری کاهش داده است تا عملکرد نارزو ۷۰ پرو سریع‌تر از همیشه باشد.

realme 2.jpg

ریلمی پیش‌تر اعلام کرده بود که نارزو ۷۰ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX890 استفاده می‌کند و تیزر‌های پیشین این محصول نیز نشانگر استفاده از نمایشگر پانچ هول، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و جزیره دوربین دایره‌ای-شکل در آن بودند. این گوشی در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) به طور رسمی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

hmcybertech@gmail.com

۱۴۰۲/۱۲/۱۴
این قابلیت اولین بار در سال 2020 روی گوشی Huawei Mate 40 Pro اجرا شد.

پیشنهاد سردبیر