خانهاخبار
نسخه موبایل Call of Duty: Warzone در ماه مارس برای iOS و اندروید منتشر خواهد شد!

نسخه موبایل Call of Duty: Warzone در ماه مارس برای iOS و اندروید منتشر خواهد شد!

شرکت اکتیویژن به تازگی تاریخ عرضه نسخه موبایل بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone را اعلام کرده است.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

عنوان Call of Duty: Warzone که برای نخستین بار در سال ۲۰۲۰ و به عنوان بخشی از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد؛ نقش یکی از محبوب‌ترین عناوین بتل رویال در جهان را دارد. شرکت اکتیویژن حدود دو سال قبل وعده انتشار نسخه موبایل این عنوان را به طرفداران وارزون داد؛ اما عرضه این بازی بارها به تعویق افتاد که دلیل آن احتمالا چالش‌های مربوط به خرید اکتیویژن-بلیزرد توسط مایکروسافت است.

cod 2.jpg

اکتیویژن اکنون به صورت رسمی اعلام کرده که نسخه موبایل Call of Duty: Warzone در تاریخ ۲۱ مارس (۲ فروردین ۱۴۰۳) برای دو سیستم عامل iOS و اندروید منتشر خواهد شد. به گفته اکتیویژن، این بازی در زمان عرضه دارای دو مپ Verdansk (۱۲۰ نفره) و Rebirth Island (۴۸ نفره) خواهد بود که در نسخه اصلی وارزون نیز قرار داشتند.

این عنوان همچنین دارای حالت‌های مختلف از جمله مولتی‌پلیر خواهد بود و مپ‌های محبوبی چون Shipment و Shoot House نیز در آن حضور دارند. یکی از بهترین جنبه‌های این بازی، سیستم لول-آپ مشترک با نسخه کنسول و پی سی Call of Duty: Modern Warfare III و Call of Duty: Warzone است؛ بنابراین بازیکنان می‌توانند در هر پلتفرمی به کسب XP برای سلاح‌ها و البته رنک خود بپردازند. این امر، شامل بتل پس بازی نیز می‌شود و بتل پس هر فصل بین موبایل، کنسول و پی سی مشترک خواهد بود.

cod 1.jpg

طرفداران وارزون می‌توانند تا با مراجعه به اپ استور یا گوگل پلی استور و پیش‌ ثبت‌نام برای تجربه این بازی، جوایز مختلفی را پس از عرضه جهانی آن دریافت کنند. این جوایز درون برنامه‌ای شامل موارد زیر هستند:

  • اسکین Condemned برای شخصیت Ghost
  • بلوپرینت‌ Archfield برای اسلحه M4
  • بلوپرینت Prince of Hell برای اسلحه X12
  • تگ Foe’s Flame
  • امبلم Dark Familiar
cod 3.jpg

درباره عرضه نسخه موبایل عنوان بتل رویال Call of Duty: Warzone چه فکر می‌کنید؟ آیا از طرفداران نسخه کنسول و پی سی وارزون هستید یا تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید