خانهاخبار
اوپو فایند X7 همچنان قوی‌ترین گوشی لیست آنتوتو است

اوپو فایند X7 همچنان قوی‌ترین گوشی لیست آنتوتو است

آنتوتو به تازگی لیست ۱۰ گوشی پرچمدار قدرتمند بازار اندرویدی‌ها را به اشتراک گذاشته که پرچمدار اوپو در صدر آن قرار گرفته است.

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

برای مدت زمان زیادی، تراشه‌های اسنپدراگون برند کوالکام بازار سخت‌افزار گوشی‌های اندرویدی را در اختیار داشته‌اند و اکثر اوقات به عنوان قوی‌ترین تراشه‌های گوشی‌ شناخته می‌شدند. حالا اما به نظر می‌رسد مدیاتک با تراشه‌های سری دیمنسیتی ۹۰۰۰ موفق شده عملکردی در حد کوالکام از خود نشان دهد. 

دو تراشه نسل جدید کوالکام و مدیاتک یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سه و دیمنسیتی ۹۳۰۰ از نظر عملکرد پردازشی دوشادوش یک‌دیگر حرکت می‌کنند و در اکثر گوشی‌های پرچمدار بازار به کار رفته‌اند.

Find X7.jpg

 

آنتوتو به تازگی لیست ۱۰ گوشی قدرتمند پرچمدار بازار اندرویدی‌ها برای ماه فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی را در اختیار کاربران قرار داده که برای دومین ماه متوالی، شاهد قرارگیری اوپو فایند X7 در صدر این لیست هستیم. 

پرچمدار اوپو با تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ خود موفق به کسب امتیاز کلی ۲٬۱۹۵٬۰۳۶ شده است. به نظر می‌رسد دیمنسیتی ۹۳۰۰ به لطف هسته‌های قدرتمند کورتکس X4 و کورتکس A720 خود چنین امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده است. دیگر مدل سری فایند X7‌ به نام فایند X7 اولترا در رده دهم لیست با امتیاز ۲٬۰۶۱٬۵۳۷ جای گرفته است. 

Antutu.jpg

 

در جایگاه دوم لیست آنتوتو گوشی مخصوص بازی ایسوس یعنی راگ فون ۸ پرو دیده می‌شود که به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز است. پرچمدار ایسوس امتیاز کلی ۲٬۱۵۷٬۶۶۰ را کسب کرده که اختلافی اندکی با امتیاز اوپو فایند X7‌ دارد. 

از دیگر گوشی‌های مهم لیست آنتوتو می‌توان به ویوو X100 و وویو X100 پرو اشاره کرد که به ترتیب امتیازهای ۲٬۰۹۰٬۹۰۰ و ۲٬۰۹۸٬۶۳۴ را کسب کرده‌اند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید