خانهاخبار
اسپاتیفای از رده عضویتی مخصوص کتاب‌های صوتی رونمایی کرد

اسپاتیفای از رده عضویتی مخصوص کتاب‌های صوتی رونمایی کرد

پلتفرم استریمینگ موسیقی اسپاتیفای به تازگی از رده عضویتی جدیدی رونمایی کرده است که امکان گوش سپردن به کتاب‌های صوتی برای کاربران را فراهم می‌کند.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

اسپاتیفای که پر استفاده‌ترین پلتفرم استریمینگ موسیقی در جهان است؛ طی سال اخیر کتاب‌های صوتی را نیز به سرویس خود اضافه کرد و کاربران رده عضویتی پریمیوم امکان دسترسی به آنها را داشتند. این سرویس سوئدی به تازگی از رده عضویتی جدیدی مخصوص کتاب‌های صوتی رونمایی کرده است و کاربران می‌توانند با پرداخت ۹.۹۹ دلار در ماه، به حداکثر ۱۵ ساعت پخش کتاب‌های صوتی دسترسی داشته باشند.

spotify 1.jpg

این رده عضویتی جدید برای علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی جذاب به نظر می‌رسد؛ با این وجود، کاربران همچنان می‌توانند با پرداخت ۱ دلار هزینه بیشتر، اشتراک سرویس اسپاتیفای پریمیوم را تهیه کنند که در کنار کتاب‌های صوتی، امکان دسترسی به موسیقی و پادکست‌ها با کیفیت بالا و بدون هیچ‌گونه تبلیغات را نیز فراهم می‌کند. بنابراین اگر به موسیقی و پادکست نیز در کنار کتاب‌های صوتی علاقه دارید؛ بهتر است تا به سراغ تهیه اشتراک پریمیوم بروید.

spotify 2.jpg

به گفته اسپاتیفای، این پلتفرم شاهد رشد ۴۵ درصدی در جستجو‌های کاربران رده عضویتی رایگان برای کتاب‌های صوتی بوده است و همین امر باعث شده تا اسپاتیفای رده کاربری خاصی را برای گوش سپردن به کتاب‌های صوتی معرفی کند. اسپاتیفای دارای بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کتاب صوتی متفاوت در آرشیو خود است؛ اما این رده عضویتی جدید فعلا در انحصار کاربران آمریکایی این پلتفرم خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید