خانهاخبار
مشخصات دوربین ویوو ایکس فولد ۳ فاش شد

مشخصات دوربین ویوو ایکس فولد ۳ فاش شد

در امروز شاهد افشای مشخصات دوربین گوشی تاشوی جدید ویوو توسط یکی از افشاگران بودیم.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

شرکت ویوو در حال کار روی نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود است و در هفته‌های اخیر، شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره دو گوشی ویوو ایکس فولد ۳ و ایکس فولد ۳ پرو بودیم. در امروز، یکی از افشاگران فعال و شناخته شده که «Digital Chat Station» نام دارد؛ مشخصات دوربین نسخه معمولی در این سری را فاش کرده است.

vivo 1.jpg

به ادعای این افشاگر که در شبکه اجتماعی ویبو فعالیت می‌کند؛ ویوو ایکس فولد ۳ دارای سیستم دوربین سه‌گانه‌ای است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور آمنی‌ویژن OV50H، یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربیم تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و حداکثر زوم دیجیتال ۴۰ برابر می‌شود. این افشاگر می‌گوید که ویوو ایکس فولد ۳ احتمالا چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل دوم را به همراه خواهد داشت.

در هفته‌های گذشته، شاهد افشای مشخصات دوربین نسخه پرو در این سری نیز بودیم. ویوو ایکس فولد ۳ پرو نیز دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور آمنی‌ویژن OV50H است که توسط یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. نسخه پرو از جدیدترین چیپست مخصوص پرچمداران کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل سوم استفاده می‌کند.

vivo 2.jpg

با استناد به اطلاعات فاش شده، سری ویوو ایکس فولد ۳ احتمالا تا پایان ماه مارس و در کنار سری تبلت‌های ویوو پد ۳ معرفی خواهد شد. در روز‌های گذشته، شاهد انتشار شماتیک‌هایی از طراحی ویوو ایکس فولد ۳ پرو بودیم و به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها امکان تعامل با سیستم عامل macOS را نیز خواهند داشت.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید