خانهاخبار
با بازی‌های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

با بازی‌های رایگان ماه مارس پلی استیشن پلاس آشنا شوید!

شرکت سونی به تازگی لیست بازی‌های رایگان ماه مارس برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس را منتشر کرده است.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

با آغاز ماه مارس، بار دیگر شاهد اعلام لیست بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس توسط شرکت سونی هستیم. کاربران رده عضویتی پایه یا همان اسنشال پلی استیشن پلاس، معمولا سه بازی رایگان در هر ماه را دریافت می‌کنند؛ اما این بار سه بازی و یک بسته الحاقی به صورت رایگان در اختیار کاربران این سرویس قرار گرفته‌اند. عناوین رایگان این ماه شامل Sifu، F1 23، Hello Neighbor 2 و Destiny 2: The Witch Queen می‌شوند.

ps main.jpg

بازی مسابقه‌ای F1 23 تنها چند ماه قبل از عرضه F1 24 به صورت رایگان در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار خواهد گرفت. این بازی که توسط استودیوی کدمسترز ساخته شده و EA Sports وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد؛ امکان تجربه مسابقات فرمول ۱ به همراه لایسنس‌های رسمی و گیمپلی با جزئیات بالا را برای کاربران فراهم می‌کند. این بازی همچنین دارای بخش داستانی به نام Breaking Point 2 است که برای نخستین بار در F1 2021 شاهد آن بودیم.

ps 1.jpg

بازی Sifu نیز یکی از عناوین تحسین شده سال ۲۰۲۲ است که در هنگام عرضه به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن و پی سی بود. در این بازی Beat ‘em up که زاویه دوربین سوم شخص دارد؛ کاربران نقش یک ورزشکار رزمی بدون نام را ایفا می‌کنند که به دنبال انتقام گرفتن از قاتلان پدر خود است. Sifu مکانیک‌های گیمپلی منحصر به فردی دارد و برای مثال، بازیکنان پس از هر بار مرگ مقداری پیرتر می‌شوند و پس از رسیدن به سن خاصی، دیگر امکان ادامه بازی را نخواهید داشت و باید همه چیز را از اول شروع کنید!

ps 2.jpg

بازی Hello Neighbor 2 یکی دیگر از عناوین رایگان پلی استیشن پلاس در ماه مارس است. در این بازی که در ژانر وحشت و بقا و مخفی‌کاری قرار می‌گیرد؛ کاربران برای یافتن اسرار همسایه‌ای به نام آقای «پیترسن» وارد خانه وی می‌شوند و با استفاده از مخفی‌کاری، به دنبال مدرکی برای اثبات نقش «پیترسن» در گم شدن کودکان شهر «ریون بروکز» هستند.

ps 3.jpg

در نهایت، شاهد رایگان شدن بسته الحاقی The Witch Queen برای بازی Destiny 2 هستیم. بازی Destiny 2 که یک عنوان لوتر-شوتر آنلاین با زاویه دوربین اول شخص است؛ در سال ۲۰۱۹ به شکل رایگان در آمد و برای تجربه این بسته الحاقی، نیازی به خرید بازی وجود ندارد. Destiny 2 یک عنوان لایو-سرویس است و با هر بسته الحاقی شاهد اضافه شدن مناطق و دشمنان جدید به این بازی هستیم. این بازی به دلیل هویت آنلاین خود، داستان شخصیت‌هایی به نام Guardianها را به نمایش می‌گذارد که با استفاده از نیروی ناشناسی به نام Traveler، در حال مبارزه با نیروی تاریکی و البته دشمنان فضایی متفاوت هستند.

ps 4.jpg

درباره بازی‌های رایگان ماه مارس سرویس پلی استیشن پلاس چه می‌اندیشید؟ آیا در انتظار تجربه یکی از این عناوین بودید یا اهمیت چندانی به بازی‌های رایگان این ماه نمی‌دهید؟



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید