خانهاخبار
شایعه‌ای عجیب؛ سری گلکسی اس ۲۵ تنها در یک نسخه اگزینوس عرضه می‌شود!

شایعه‌ای عجیب؛ سری گلکسی اس ۲۵ تنها در یک نسخه اگزینوس عرضه می‌شود!

افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که سری پرچمدار سال ۲۰۲۵ سامسونگ تنها در یک نسخه اگزینوسی معرلفی خواهد شد.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

به تازگی گزارشی منتشر شده که حاوی خبرهای بدی برای طرفداران نسخه اسنپدراگون سری پرچمدار سامسونگ است. در این رابطه، یک افشاگر شناخته‌شده به نام OreXDA ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد سری گلکسی اس ۲۵ را تنها در یک نسخه اگزینوس عرضه کند. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سری پرچمدار سال ۲۰۲۵ سامسونگ به تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ مجهز خواهد بود.

S25.jpg

 

طبق این گزارش، انتظار داریم که سری گلکسی اس ۲۵ برای بازارهای مختلف تنها در یک نسخه اگزینوسی در دسترس قرار بگیرد. از سوی دیگر، گزارش شده که گلکسی زد فولد ۷ و گلکسی زد فلیپ ۷ نیز از تراشه کوالکام (احتمالا اسنپدراگون ۸ نسل چهار) برخوردار شوند. 

در ادامه گزارش خود، افشاگر OreXDA اذعان داشته که نسخه‌های پایین‌رده و میان‌رده سری گلکسی A با تراشه‌های سامسونگ و مدیاتک در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد. 

S24 series.jpg

 

شایان ذکر است با توجه به این که هنوز زمان زیادی تا عرضه محصولات نسل آینده سامسونگ باقی مانده است، نمی‌توان چندان به درستی این گزارش مطمئن بود. به علاوه، اطلاعات مطرح‌شده در گزارش OreXDA هنوز توسط دیگر منابع تایید نشده است. 

حتی در صورتی که گزارش OreXDA درست باشد، هنوز مشخص نیست که عملکرد فنی اگزینوس ۲۵۰۰ در چه حدی است. تجهیز همه مدل‌های سری گلکسی اس ۲۵ به تراشه اگزینوس احتمالا نشان‌دهنده آن است که سخت‌افزار اختصاصی سامسونگ بالاخره موفق شده عملکردی در حد تراشه‌هایی اسنپدراگون از خود نشان دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید