خانهاخبار
پیکسل واچ ۳ احتمالا در نسخه ۴۵ میلی‌متری نیز عرضه می‌شود

پیکسل واچ ۳ احتمالا در نسخه ۴۵ میلی‌متری نیز عرضه می‌شود

گزارشی تازه ادعا می‌کند گوگل قصد عرضه یک نسخه بزرگ‌تر از پیکسل واچ ۳ را دارد و همچنین در حال توسعه نسل جدید پیکسل بادز پرو نیز است. 

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

یک ماه پیش، شایعه‌ای در دسترس قرار گرفت مبنی بر این که گوگل احتمالا نسل جدید ساعت هوشمند خود موسوم به پیکسل واچ ۳ را دو اندازه مختلف معرفی خواهد کرد. حالا به تازگی نیز گزارشی ضمن تایید این ادعا، اندازه نسخه بزرگ‌تر پیکسل واچ ۳ را فاش کرده است.

از زمان عرضه نسل اول پیکسل واچ، ساعت‌های گوگل تنها در یک نسخه ۴۱ میلی‌متری معرفی شده‌اند. برای برخی از کاربران، اندازه ۴۱ میلی‌متری برای یک ساعت هوشمند مناسب است ولی عده دیگری از کاربران که به ساعت‌های بزرگ علاقه دارند شاید این مدل از پیکسل را نپسندند. حالا عرضه نسخه بزرگ پیکسل واچ ۳ احتمالا می‌تواند تاثیر مثبتی بر فروش این پوشیدنی داشته باشد.

pixel buds watch.jpg

طبق گزارش وبسایت 9to5Google، گوگل به احتمال زیاد پیکسل واچ ۳ را در نسخه ۴۵ میلی‌متری نیز روانه بازار خواهد کرد. البته این وبسایت اشاره‌ای به اندازه دقیق نسخه کوچک‌تر نکرده ولی امکان دارد گوگل همچنان اندازه ۴۱ میلی‌متری را برای این نسخه انتخاب کند. 

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که نسخه ۴۵ میلی‌متری پیکسل واچ ۳ با باتری حجیم‌تری عرضه می‌شود و یا ظرفیت باتری آن تغییر پیدا نخواهد کرد. وبسایت 9to5Google در ادامه گزارش خود اذعان داشته که گوگل در حال توسعه نسل جدید هدفون پیکسل بادز پرو است که پیکسل بادز پرو ۲ نام دارد.

اولین نسل از پیکسل بادز در سال ۲۰۱۷ عرضه و نسل دوم آن نیز در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد. گوگل در سال ۲۰۲۱ نسخه میان‌رده هدفون خود به نام پیکسل بادز A را معرفی کرد و سپس در سال ۲۰۲۲ نسخه پرو پیکسل بادز را در اختیار کاربران قرار داد. با توجه به این که دو سال از عرضه پیکسل بادز پرو گذشته است، احتمالا در طی سال جاری شاهد معرفی نسل جدید این هدفون خواهیم بود.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید