خانهاخبار
این گوشی تاشو تنها ۳۹۹ یورو قیمت دارد!

این گوشی تاشو تنها ۳۹۹ یورو قیمت دارد!

برند بلک‌ویو از گوشی تاشو جدیدی رونمایی کرده که با قیمت ۳۹۹ یورویی محصولی مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

در طی چند وقت اخیر، گوشی‌های تاشو صدفی ارزان‌قیمتی معرفی ‌شده‌اند که برای مدت زمان کوتاهی لقب ارزان‌ترین گوشی تاشو جهان را به خود اختصاص دادند. در ابتدا، برند ZTE در طی رویداد MWC 2024 (کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴) از اولین گوشی تاشو خود موسوم به نوبیا فلیپ رونمایی کرد که ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

برای چند روز، محصول جدید ZTE ارزان‌ترین گوشی تاشو بازار لقب گرفت ولی برند انرجایزر اندکی بعد از گوشی تاشو خود با قیمت ۴۹۹ یورو رونمایی کرد. تا به امروز، عنوان ارزان‌ترین گوشی تاشو بازار در اختیار دستگاه جدید انرجایزر بود. 

حالا اما شرکت بلک‌ویو (BlackView) که به گوشی‌های مقاوم خود شناخته می‌شود گوشی تاشو جدیدی به نام بلک‌ویو Hero 10 را معرفی کرده که در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی تاشو بازار محسوب می‌شود. این گوشی با قیمت ۳۹۹ یورو در طی رویداد MWC 2024 معرفی شد.

blackview.jpg

به مانند رقبای خود، بلک‌ویو Hero 10‌ نیز از فرم‌فکتور صدفی (فلیپ) بهره می‌برد. دستگاه بلک‌ویو همچنین به تراشه مدیاتک هلیو G99‌ مجهز شده که از شبکه 4G‌ پشتیبانی می‌کند و با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

بلک‌ویو Hero 10 از نمایشگر داخلی ۶٫۹ اینچی حفره‌دار برخوردار شده که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. نمایشگر کاور گوشی نیز با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی همراه شده است. 

blackview 1.jpg

برای تصویربرداری، بلک‌ویو Hero 10 از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه استفاده می‌کند. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به باتری ۲۶۳۰ میلی‌آمپر ساعتی، پنل پشتی چرمی و اندروید ۱۳ اشاره کرد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید