خانهاخبار
رندرهای گلکسی M15 طراحی آشنا آن را نشان می‌دهند

رندرهای گلکسی M15 طراحی آشنا آن را نشان می‌دهند

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ به تازگی در رندرهای جدیدی دیده شده که طراحی آن را نشان می‌دهند.

۱۲ اسفند ۱۴۰۲

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه گوشی ارزان‌قیمت جدیدی است که گلکسی M15 نام دارد. در حالی که هنوز زمان رونمایی از این گوشی مشخص نشده است، امروز رندرهایی از گلکسی M15 در دسترس قرار گرفت که به نظر تصاویر رسمی دستگاه هستند.

افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس رندرهای گلکسی M15 را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)‌ به اشتراک گذاشته است. این رندرها گلکسی M15 را در سه رنگ آبی، نقره‌ای و سبز-آبی نشان می‌دهند.

M15.jpg

از نظر طراحی، گلکسی M15 تفاوت خاصی با نسل قبلی خود یعنی گلکسی M14 ندارد. پنل گوشی همچنان میزبان سه دوربین خواهد بود که به صورت جداگانه و عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. از سوی دیگر، نمایشگر دستگاه در خود ناچ قطره‌ای را جای داده و از حاشیه‌های ضخیمی بهره می‌برد که برای یک گوشی مقرون به صرفه امری طبیعی است. 

M15 2.jpg

جدا از طراحی دستگاه، رندرهای گلکسی M15 حاوی مشخصات فنی این گوشی نیستند. با این وجود، گلکسی M15 در گواهی‌های مختلفی ثبت شده که بخشی از جزئیات فنی آن را تایید کرده‌اند.

با توجه گواهی‌های ثبت‌شده، گلکسی M15 از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین با اندروید ۱۴ روانه بازار خواهد شد. 

M15 1.jpg

شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که گلکسی M15 به عنوان نسخه ری‌برند شده گلکسی A15 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این راستا، انتظار داریم که این گوشی با نمایشگر ۶٫۵ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس همراه شود. 

در خبری مشابه، سامسونگ تایید کرده که گوشی گلکسی F15 تا سه روز دیگر و در تاریخ ۱۴ اسفند برای بازار هند عرضه می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید