خانهاخبار
گلکسی رینگ با دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار خواهد بود

گلکسی رینگ با دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار خواهد بود

سامسونگ در نظر دارد که پوشیدنی موردانتظار خود را با دیگر گوشی‌های اندرویدی سازگار کند. از سوی دیگر، ظاهرا گلکسی رینگ از آیفون پشتیبانی نخواهد کرد.

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

ماه گذشته میلادی، سامسونگ در انتهای اولین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ میلادی از پوشیدنی موردانتظار خود موسوم به گلکسی رینگ رونمایی کرد. در آن زمان، اطلاعات چندانی از حلقه هوشمند سامسونگ در دسترس قرار نگرفت ولی برند کره‌ای یک ماه بعد و در طی رویداد MWC 2024‌ (کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی) گلکسی رینگ را در معرض نمایش قرار داد. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، سامسونگ در کنار نمایش عمومی گلکسی رینگ جزئیات فنی تازه‌ای از حلقه هوشمند خود را به اشتراک گذاشته است که شامل خبر خوبی برای کاربران اندرویدی است. 

Galaxy ring 2.jpg

 

وبسایت CNET موفق شده که در یک جلسه رسمی رسانه‌ای و در طی یک مصاحبه به اطلاعاتی پیرامون سازگاری گلکسی رینگ با دیگر گوشی‌های اندرویدی، وزن و ضخامت آن دست پیدا کند. 

معاون ارشد برند سامسونگ به وبسایت CNET اعلام کرده که غول فناوری کره در تلاش است تا گلکسی رینگ با دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار شود. با توجه به گفته مقام رسمی سامسونگ، گلکسی رینگ به احتمال بسیار زیاد از دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته ظاهرا حلقه هوشمند سامسونگ با گوشی‌های آیفون سازگار نخواهد بود.

سامسونگ رویداد MWC 2024 بدون اشاره به حجم باتری گلکسی رینگ تنها ادعا کرد که این پوشیدنی از عمر باتری بالا بهره خواهد برد. حالا اما این برند ضمن خودداری از ارائه اطلاعات دقیق‌تر تنها حجم باتری نمونه‌های اولیه گلکسی رینگ را به وبسایت CNET اعلام کرده است. 

Galaxy ring 1.jpg

 

زمانی که گلکسی رینگ عرضه شود، کاربران می‌توانند آن را در ۹ اندازه مختلف خریداری کنند. در این رابطه، سامسونگ ادعا کرده که کوچک‌ترین اندازه نمونه اولیه گلکسی رینگ از باتری ۱۴٫۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. از سوی دیگر، بزرگ‌ترین اندازه نمونه اولیه آن به باتری ۲۱٫۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است. 

از نظر وزن، کوچک‌ترین اندازه نمونه اولیه گلکسی رینگ ۲٫۳ گرم است در حالی که بزرگ‌ترین مدل از وزن ۲٫۹ گرمی بهره می‌برد. در صورتی که وزن نسخه‌هایی نهایی گلکسی رینگ بدون تغییر باشد، بزرگ‌ترین مدل گلکسی رینگ از سبک‌ترین مدل حلقه Oura Ring حدود ۱ گرم سبک‌تر خواهد بود. 

سامسونگ اخیرا تایید کرد که گلکسی رینگ در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. در زمان عرضه، این پوشیدنی در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و مشکی به فروش خواهد رسید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید