خانهاخبار
تصاویر CAD آیپد پرو جدید طراحی بسیار نازک آن را نشان می‌دهند

تصاویر CAD آیپد پرو جدید طراحی بسیار نازک آن را نشان می‌دهند

اپل امسال پس از یک وقفه طولانی مدت در عرضه آیپدهای جدیدش، قصد دارد تحولی مهم را برای سری پرو از این دستگاه‌ها رقم بزند که موجب می‌شود طراحی آنها به طور کلی دگرگون شود.

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از آیپد پرو است که قرار است در ماه مارس (اوایل فروردین) عرضه شود و این به‌روزرسانی بزرگترین به‌روزرسانی طراحی سری پرو از سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

این شرکت در حال انتقال به نمایشگرهای اولد است و این تعویض امکان تغییر اساسی در ضخامت کلی دستگاه را فراهم می‌کند. نقشه‌های CAD مدل‌های آیپد پرو ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی آینده به ما اطلاعاتی درباره نازک بودن این تبلت‌ها می‌دهد.

11-inch-ipad-pro-2024.jpg
11-inch-ipad-pro-2024-thickness.jpg
آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۴

نقشه‌های CAD دستگاه‌های مورد انتظار اپل اغلب از کارخانه‌های اپل در چین و سایر کشورها به بیرون درز می‌کنند، زیرا این اطلاعات برای سازندگان کیس بسیار ارزشمند هستند. سازندگان قاب از این اندازه‌گیری‌ها برای طراحی قاب‌ها برای محصولات جدید استفاده می‌کنند تا اولین شرکت‌هایی باشند که لوزام جانبی آنها را وارد بازار کنند.

13-inch-ipad-pro-2024.jpg
13-inch-ipad-pro-2024-thickness.jpg
آیپد پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۴

ابعاد فاش شده قبلی تایید می‌کند که مدل‌های آیپد پرو اولد آینده به طور قابل توجهی نازک‌تر از نسخه‌های فعلی خواهند بود. برای مثال آیپد پرو بزرگ‌تر، بیش از یک میلی‌متر نازک‌تر خواهد بود.

بیایید نگاهی به ابعاد نسخه‌های فعلی و آینده این سری از آیپدهای اپل بیاندازیم:

  • آیپد پرو ۱۱ اینچی فعلی: ۵٫۹ × ۱۷۸٫۵ × ۲۴۷٫۶ میلی‌متر
  • آیپد پرو ۱۱ اینچی جدید: ۵٫۱ × ۱۷۷٫۵ × ۲۴۹٫۷ میلی‌متر
  • آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی فعلی: ۶٫۴ × ۲۱۴٫۹ × ۲۸۰٫۶ میلی‌متر
  • آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی جدید: ۵ × ۲۱۵٫۵ × ۲۸۱٫۵ میلی‌متر

نمایشگرهای اولد بهبود ویژگی HDR، رنگ‌های بهتر، سیاهی عمیق‌تر و سایر بهبودهای کیفیت را به همراه خواهند داشت. اپل تاکنون فناوری اولد را به اپل واچ و آیفون محدود کرده بود، بنابراین این اولین باری است که نمایشگرهای اولد در دستگاه‌های اپل با این اندازه در دسترس هستند.

همچنین انتظار می‌رود که مدل‌های آیپد پرو اپل با تراشه‌های M3 سریع‌تر ۳ نانومتری ارتقا یابند و امکان شارژ مگ سیف نیز برای آنها فراهم شود. همچنین انتظار می‌رود اپل این دستگاه‌ها را با مجیک کیبورد جدید و قلم اپل ارتقا یافته به فروش رساند که می‌تواند برای طرفداران این دسته از محصولات اپل خبرهای خوبی باشد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید