خانهاخبار
ویوو X فولد ۳ اولین گوشی تاشو بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود

ویوو X فولد ۳ اولین گوشی تاشو بازار با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود

ویوو ظاهرا تراشه پرچمدار خود را با بهبودهای بزرگی در زمینه سخت‌افزار، ضخامت و دوربین همراه خواهد کرد.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

محبوبیت گوشی‌های تاشو روز به روز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد آینده بازار گوشی‌ در اختیار محصولات تاشو خواهد بود. در حال حاضر، گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی سری گلکسی زد فلیپ و سری گلکسی زد فولد حرف اول را در بازار می‌زنند و همه‌ساله نسخه‌های زیادی از آن‌ها روانه بازار می‌شوند.

برندهای دیگر اما مانند شیائومی، اوپو (وان پلاس)، ویوو، آنر و گوگل نیز در بازار گوشی‌های تاشو حضور دارند و گوشی‌های تاشو مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. 

حالا بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به نظر می‌رسد برند ویوو قصد عرضه گوشی تاشو جدیدی به نام ویوو X فولد ۳ را دارد که با بهبودهای مهمی همراه خواهد شد.

Vivo X fold 3.jpg

تصویر شماتیک ویوو X فولد ۳

افشاگری شناخته‌شده به نام Digital Chat Station ادعا کرده که ویوو X فولد ۳ به اولین گوشی تاشو بازار بدل خواهد شد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه عرضه می‌شود. این تراشه در حال حاضر قوی‌ترین سخت‌افزار بازار موبایل محسوب می‌شود.

این افشاگر در ادامه گزارش خود اعلام کرده که پرچمدار تاشو ویوو از همه گوشی‌های تاشو کتابی (مانند گلکسی زد فولد ۵) موجود در بازار نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود. در حال حاضر، لقب نازک‌ترین گوشی تاشو بازار در اختیار آنر مجیک V2 است ولی به نظر می‌رسد این عنوان به زودی به ویوو X فولد ۳ تعلق خواهد گرفت.

افشاگر DCS اذعان داشته که سیستم دوربین ویوو X‌ فولد ۳ عملکردی در حد دوربین سری ویوو X100 خواهد داشت. همانطور که می‌دانیم، سری ویوو X100 گوشی‌های مبتنی بر قابلیت‌های تصویربرداری محسوب می‌شوند. در نتیجه، انتظار داریم که ویوو X فولد ۳ عملکرد قابل توجهی در بخش عکاسی داشته باشد.

vivo X fold 2.jpg

 

طبق این گزارش، پرچمدار تاشو ویوو به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ، لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های سیستم دوربین این گوشی می‌توان به تصویربرداری تله‌فوتو ماکرو، لرزشگیر اپتیکال، تراشه تصویربرداری V3 ویوو و فیلمبرداری 4K شصت فریم بر ثانیه اشاره کرد. 

شایعات ادعا کرده‌اند که ویوو X فولد ۳ در اواخر ماه مارس سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

apple-iphone-15-pro-max-gsm-ir
نخستین آیفون مجهز به مودم اختصاصی اپل سال آینده معرفی می‌شود

نسل جدید آيفون SE احتمالاً به اولین گوشی اپل بدل خواهد شد که با مودم اختصاصی 5G این برند همراه می‌شود.

بیشتر بخوانید
Xiaomi-poco-f6-deadpool-edition-gsm-ir
تاریخ رونمایی از نسخه «ددپول» پوکو F6 تایید شد

شیائومی در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۵ مرداد) از نسخه مخصوص گوشی پوکو F6 رونمایی خواهد کرد. 

بیشتر بخوانید
motorola-edge-40-gsm-ir
رندرهای موتورولا اج ۵۰ طراحی آن را نشان می‌دهند

موتورولا اج ۵۰ احتمالاً به عنوان نازک‌ترین گوشی جهان که از گواهی نظامی بهره می‌برد شناخته خواهد شد. 

بیشتر بخوانید