خانهاخبار
به‌روزرسانی سخت‌افزاری بزرگ بعدی ویژن پرو تا سال ۲۰۲۷ عرضه نخواهد شد

به‌روزرسانی سخت‌افزاری بزرگ بعدی ویژن پرو تا سال ۲۰۲۷ عرضه نخواهد شد

مینگ چی کو امروز اظهار کرده که اپل با وجود اینکه ممکن است یک نسخه متفاوت از ویژن پرو را تا یکی دو سال دیگر عرضه کند، اما تفاوت این نسخه بسیار کم خواهد بود به طوری که شاید حتی در تجربه کاربری کاربران نسخه قبل، فرقی احساس نشود.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

به گفته مینگ چی کو تحلیل‌گر معروف محصولات اپل، ممکن است چند سال طول بکشد تا هدست ویژن پرو ارتقای سخت افزاری بزرگی را دریافت کند.

کو امروز گفته که در حال حاضر تخمین زده می‌شود مدل‌های جدید با تغییرات قابل توجه در مشخصات ویژن پرو ممکن است تا سال ۲۰۲۷ به تولید انبوه نرسند.

Apple-Vision-Pro-at-Steve-Jobs-Theater.jpeg

 

بر اساس آخرین بررسی‌های زنجیره تامین، کو معتقد است که اپل کار بر روی نسل دوم ویژن پرو یا نسخه ارزان قیمت این هدست را با مشخصات کاهش یافته آغاز نکرده است. با این حال تحقیق و توسعه ممکن است در حال انجام باشد.

کو انتظار دارد که یک ویژن پرو اصلاح شده در اواخر سال ۲۰۲۵ تا اوایل سال ۲۰۲۶ وارد تولید انبوه شود، اما او گفته که اپل بر روی بهبود هزینه‌ها و تولید متمرکز است، موضوعی که او را به این باور می‌رساند که «تجربه کاربر با مدل فعلی تفاوتی نخواهد داشت». این امکان وجود دارد که این تغییرات حتی فراتر از کاهش قیمت بالقوه به مردم اعلام نشود.

کو انتظار دارد که اپل ویژن پرو را قبل از کنفرانس توسعه دهندگان در ماه ژوئن (خرداد ماه ۱۴۰۳) در کشورهای دیگر عرضه کند. این هدست اوایل ماه جاری بود در آمریکا عرضه شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید