خانهاخبار
سامسونگ احتمالا مدل اولترا گلکسی زد فولد ۶ را عرضه می‌کند!

سامسونگ احتمالا مدل اولترا گلکسی زد فولد ۶ را عرضه می‌کند!

مدل دوم گلکسی دوم گلکسی زد فولد ۶ ظاهرا نسخه ارزان‌قیمت آن نیست و احتمالا نسخه‌ای گران‌تر خواهد بود. 

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

شایعات پیشین ادعا کرده‌اند که علاوه بر گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، سامسونگ در حال توسعه یک گوشی تاشو فولد دیگر است که احتمالا مدلی مقرون به صرفه خواهد بود. حالا اما گزارشی ضمن رد این ادعا اعلام کرده که گوشی تاشو ناشناس سامسونگ محصولی گران‌تر از گلکسی زد فولد ۶ است. 

روز گذشته، افشاگری شناخته‌شده به نام Max Jambor شناسه مدل سه گوشی تاشو سامسونگ را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به اشتراک گذاشته که شامل شناسه‌های Q6, Q6a و B6 می‌شوند. 

سامسونگ احتمالا مدل اولترا گلکسی زد فولد ۶ را عرضه می‌کند!

 

گفته می‌شود که شناسه‌های Q6 و B6‌ به ترتیب متعلق به گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ هستند. شناسه Q6a اما ظاهرا به نسخه دیگر گلکسی زد فولد ۶ اختصاص دارد. با توجه به حرف «a» موجود در شناسه این گوشی، به نظر می‌رسد دستگاه موردنظر نسخه ارزان‌قیمت گلکسی زد فولد ۶ است. 

حالا اما Roland Quandt که یکی از افشاگران برجسته حوزه فناوری به شمار می‌رود ادعا کرده در طی رویداد MWC 2024 (کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۲۴ میلادی) به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد گوشی Q6a احتمالا نسخه گران‌تر گلکسی زد فولد ۶ است.

با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۶ به نسخه استاندارد سری زد فولد بدل خواهد شد در حالی که دستگاه Q6a مدل بالارده سری به شمار خواهد رفت. این افشاگر حدس می‌زند که گوشی سامسونگ با نام گلکسی زد فولد ۶ اولترا عرضه خواهد شد و احتمالا به نمایشگر بزرگ‌تر و یا دوربین‌های بهتر مجهز می‌شود. 

در حال حاضر، اطلاعات بسیار اندکی پیرامون نسخه گران‌تر گلکسی زد فولد ۶ وجود دارد و هنوز مشخص نیست که مدل اولترا زد فولد ۶ با نسخه استاندارد آن چه تفاوت‌هایی دارد. البته این گزارش نیز تنها در حد یک شایعه است و نمی‌توان درباره درستی آن اظهار نظر قطعی کرد. با نزدیک‌تر شدن به زمان عرضه گلکسی زد فولد ۶ قطعا اطلاعات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید