خانهاخبار
قیمت و مشخصات فنی گلکسی A35 لو رفت

قیمت و مشخصات فنی گلکسی A35 لو رفت

پس از افشای جزئیات فنی و قیمت گلکسی A55، حالا نوبت به دیگر میان‌رده سامسونگ یعنی گلکسی A35 رسیده و گزارشی تازه مشخصات فنی و برچسب قیمتی این گوشی را فاش کرده است.

۱۰ اسفند ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، سامسونگ در مخفی نگه‌داشتن اطلاعات مربوط به محصولات معرفی‌نشده خود چندان موفق عمل نمی‌کند و معمولا جزئيات طراحی، فنی و قیمتی دستگاه‌های این برند تا قبل از عرضه رسمی به طور کامل فاش می‌شوند.

برای مثال، روز گذشته تمامی اطلاعات پیرامون مشخصات فنی و قیمت گلکسی A55 در اختیار کاربران گرفت و امروز نیز رندرهای گلکسی زد فولد ۶ فاش شدند. 

حالا اما بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی افشاگری شناخته‌شده به نام OnLeaks با همکاری وبسایت Android Headlines مشخصات فنی و برچسب قیمتی گلکسی A35 را فاش کرده‌اند و تصویری کامل از این گوشی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

galaxy A35.jfif

 

طبق این گزارش، گلکسی A35 با نمایشگر ۶٫۶ اینچی سوپر امولد همراه می‌شود که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه سامسونگ امسال ناچ قطره‌ای را کنار خواهد گذاشت و نمایشگر دستگاه را به ناچ حفره مجهز می‌کند.

قلب تپنده دستگاه تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۶ و ۸ گیگابایتی و دو مدل حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. در مقایسه با تراشه دیمنسیتی ۱۰۸۰ نسل قبلی، گلکسی A34‌ از بهبود بزرگی در زمینه سخت‌افزار بهره خواهد برد. 

سیستم دوربین گلکسی A35 شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و سنسور ماکرو ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی A34 از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است. 

A35.jpg

 

انرژی موردنیاز گلکسی A35 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به لطف درگاه microSD، حافظه داخلی دستگاه تا ۱ ترابایت قابل افزایش خواهد بود. میان‌رده سامسونگ همچنین با اندروید ۱۴ بر پایه One UI 6.1 روانه بازار می‌شود. از دیگر مشخصات فنی گلکسی A35 می‌توان به گواهی ضد آب و گردوغبار IP67، وزن ۲۰۹ گرمی و ضخامت ۸٫۲ میلی‌متری نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی A35 برای کانفیگ رم ۶ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۷۹ یورویی به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، کانفیگ رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی قیمت ۴۴۹ یورویی را به همراه خواهد داشت. میان‌رده سامسونگ در چهار رنگ لیمویی، آبی روشن، بنفش و آبی تیره به فروش می‌رسد.



جدیدترین‌ اخبار

Xiaomi-13t-pro-gsm-ir
شیائومی 14T پرو با تراشه قدرتمند مدیاتک در گیک‌بنچ لیست شد

گوشی‌های جدید شیائومی احتمالاً در طی هفته‌های آینده معرفی خواهند شد. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
منتظر بهبود باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا نباشید!

پرچمدار پرمیوم نسل بعدی سامسونگ ظاهراً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۴۵ واتی همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-pro-gsm-ir
تمامی جزئیات مربوط به سری پیکسل ۹ فاش شد!

افشاگری شناخته‌شده تصاویری تبلیغاتی از پرچمدارهای گوگل را به اشتراک گذاشته که مشخصات فنی آن‌ها را تایید می‌کنند.

بیشتر بخوانید